Gå til innhold

Rote med noen i klassa..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

...begynte på universitetet i høst, og har fått en skikkelig lekker gutt i klassa. Typen som får meg til å sikle bare jeg ser ham.. Perfekt kropp, ansikt, hår, verdens nydeligste øyne. Dessverre måtte jeg rimelig fort innse at han ikke var noe jeg kunne tenke meg å bli sammen med - ikke spesielt intelligent, feil humor, osv. Absolutt hyggelig, men ikke noe mer :tristbla:

Småforelsket er jeg nå uansett.. Og de siste dagene har det virket veldig som om han er interessert tilbake. :overrasket: Har sååå lyst på ham, men samtidig så sier "alt" i meg at det er en dårlig idè..

Vi skal tross alt gå i klasse endel år - hva om vi ikke kommer overens etterpå, eller det blir en skikkelig tabbe? Det er en veldig liten klasse (ca 10 personer) Vil helst ikke ha rykte på meg i ny klasse for å være så løs av meg heller.

Hm.. vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget.. men noen innspill hadde vært fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at du ikke bare er kåt på han? For meg virker det mest slik ;) Hva om dere havner opp til sengs sammen? Du sier du ikke kunne tenke deg å være sammen med han.. Er det verdt det tror du?

Er i en ganske lik situasjon selv, har en litt større klasse og er litt forelsket i en av klassekameratene. Forskjellen er bare at han ikke fysisk sett er "min type", men føler vi matcher totalt når det gjelder alt annet, og føler ett eller annet i luften når vi finner på ting.

Jeg tør ikke å gjøre noe ettersom vi som sagt går i klasse, og kommer til å gjøre det i en god del år, redd for hva som kan skje i worst case scenarios :forvirret:

Men forstår absolutt at det kan være vanskelig :sur: Mitt råd vil uansett være å holde deg unna, fordi du ikke vil noe mer med han og fordi dere kommer til å gå i klasse en stund (spesielt når klassen er så liten). Men om noe skulle skje er det vel ikke verdens undergang heller kanskje. Lykke til hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, har selv opplevd at det kan bli endel pinlige situasjoner av sånt...

Begynte selv i ny klasse på høgskole i høst, og har allerede tabba meg ganske mye ut i fylla. Har etter litt over en måned greid å ende opp til sengs med to av klassekameratene mine. Han første har jeg nå, etter en måned, endelig greid å komme på talefot med, og det ser ut til å ordne seg. Men nr 2 har jeg ennå ikke sett etter helga, da jeg ble med han hjem...

Jeg vet temmelig sikkert at ikke noe av dette kommer til å komme ut blant resten av klassen, men det har oppstått endel pinlige situasjoner i forbindelse med forelesninger og lignende med han første. Og nå er det vel i gang igjen med nr. 2...

Kan ikke si at jeg anbefaler deg det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ikke er lett, men prøv å ha is i magen :) Se ann hele greia, kanskje det lureste er å bare droppe hele greia og kanskje det er noe mer der? Går jo fint ann å rote uten at "alle" får vite om det, men i en så liten klasse kommer det vel fort ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helle_*
Klassa ?

Er det en slags dialektform?

Det lurer jeg på også...hvorfor sier TS "klassa"? :forvirret:

Er det klasser på Universitetet? Hter det ikke forelesninger der da? :forvirret:

Jeg tenker dette med å kalle det for "klasse"er et Videregående skole- og Høyskolefenomen, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"klasse" er et hunnkjønnsord og kan bøyes både "klassa" og "klassen"...

Jeg går også på et universitet (NTNU), vi er ca 30 personer som har akkurat samme fagsammensetning og vi omtaler absolutt oss selv som en klasse. Forelesninger er noe man har - ikke er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...