Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen av dere vil nok bare le av dette, men det har seg sånn at etter halvannet år sammen har han meg fortsatt med etternavn på mobilen!

Er det bare jeg som "reagerer" på dette? Han har jo andre damer uten etternavn på mobilen. Føler meg litt "fremmedgjort"...

Jeg har sagt det til han, og da sier han at han har ei anna ei som heter det samme som meg som står uten etternavn, derfor må han ha meg med etternavn.. (hvorfor bare ikke bytte?)

Vet at min bror også hadde sin samboer med etternavn, så er dette en helt vanlig gutteting?

Endret av Minien
Videoannonse
Annonse
Gjest Dixie i.i
Skrevet

Jeg har og hadde ex min med etternavn + arbeidssted jeg... Ligger ikke noe bak det, bare praktisk... Ikke tenk noe på det du

Skrevet

Tror kanskje ikke alle legger så mye i dette jeg... søstra mi har også kjæresten sin med for- og etternavn. Jeg så det, og lo litt, og spurte om de var så formelle, og hun sa at hun hadde arvet telefonen til kjæresten, som omtalte seg selv med for og etternavn.. og da ikke tenkt så mye på at hun burde bytte....

Jeg har kjæresten sitt navn med Aa foran jeg, slik at han ligger øverst. Da er det størst sjans for at jeg ringer han hvis jeg knotter feil:)

Gjest Gjest_Margrete_*
Skrevet

Det er nok et tegn på at du ikke lengre er kjæreste men en venn og etterhvert et bekjent av han... Du blir altså mindre og mindre viktig i livet hans etterhvert.

Skrevet (endret)
Det er nok et tegn på at du ikke lengre er kjæreste men en venn og etterhvert et bekjent av han...  Du blir altså mindre og mindre viktig i livet hans etterhvert.

Dummeste jeg har hørt - det har alltid vært slik.

Jeg vet at han har mere og mere følelser for meg for hver dag som går. Tviler overhodet ikke på følelsene hans, og det var heller ikke spørsmålet her. Jeg bare lurte på om det var en vanlig guttegreie.

Endret av Minien
Skrevet

Er nok et eksempel som noe som betyr noe for deg og som ikke betyr noe for han. Vi jenter er flinke til å finne slike ting, henge oss opp i de og overtolke de.

Se på det han gjør for deg du, ikke det han ikke gjør.

(Spesielt ikke når han ikke vet hva som er spillereglene en gang)

Jeg har for øvrig mannen min liggende som "min elskede" på telefonen. Om noe skulle skje meg så vet de i allefall hvem de skal ringe. ;)

Skrevet

- han er mann :overrasket: syns ikke det er spesielt rart, han har deg inne og tenkter ikke over det, og sansynligvis ligger du programert inn på hurtigtast nr 1 ;)

Skrevet

Jeg har kjæresten sitt navn med Aa foran jeg, slik at han ligger øverst. Da er det størst sjans for at jeg ringer han hvis jeg knotter feil:)

:ler: jeg også!!! :ler:

Skrevet

Jeg har hele adresselista mi sortert etter etternavn, fornavn. Uansett om det er min datter, min mor eller min søster... eller eksmann... Veldig praktisk! :)

Skjønner dog at du reagerer og blir litt usikker... :forvirret: men det er vel slik han har hatt det hele tiden, og da gidder han vel ikke å forandre på det?

Skrevet
Jeg har sagt det til han, og da sier han at han har ei anna ei som heter det samme som meg som står uten etternavn, derfor må han ha meg med etternavn.. (hvorfor bare ikke bytte?)

Tenk om han bytter om på dere da og så glemmer det den dagen han vil sende deg en kjærlighetserklæring. ;)

Tror nok menn er så enkle at det blir for "komplisert" å huske at det de nærmest gjør i blinde på mobilen er endret.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Det er nok et tegn på at du ikke lengre er kjæreste men en venn og etterhvert et bekjent av han...  Du blir altså mindre og mindre viktig i livet hans etterhvert.

Misforstod du Margrete? Jeg forstod det slik at TS fremdeles var sammen med kjæresten sin - men skjønte du det som at det var slutt? Det var nemlig sånn jeg skjønte det også, inntil jeg leste litt nøyere...

Nelle :-)

Skrevet
Misforstod du Margrete? Jeg forstod det slik at TS fremdeles var sammen med kjæresten sin - men skjønte du det som at det var slutt? Det var nemlig sånn jeg skjønte det også, inntil jeg leste litt nøyere...

Vi er i aller høyeste grad sammen! :kys_2:

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Jeg for min del gidder aldri å endre navn på kontaktene mine. Med mindre de faktisk endrer navn da....

Det være seg om jeg mister kontakten med noen eller om vennskapet oppgraderes/nedgraderes.....

En ex av meg har meg fortsatt (etter over ett år) som ."kari" (punktumnavn), slik at han ikke skulle sende kosemeldinger til exkona som het "Karianne"...

Endret av prestekrage
Skrevet

Nære venner/kjæresterer er på fornavn og mindere gode venner og foretningsforbindelser er på etternavn.

Dette er jo ganske vanlig ;)

Skrevet

*roter rundt*

og DER var ironiflagget ja... :ironi::ironi::ironi:

Satte det inn for deg, jeg Gjest!

Gjest Gjest_Margrete_*
Skrevet

JAAA - jeg slurva i lesinga her. Trodde det var over et år siden de var sammen. Sorry!!!!!!!! Ingen ironiflagg skal inn i mitt innlegg, jeg er ikke en spydig gjest som ødelegger diskusjoner.

Ligger også med etternavn i mannen min sin mobil - veldig formelt med jobbadresse og tittel og det hele. Han synkroniserer med Outlook, og der finnes det ingen kommando som velger fornavn / kallenavn på kona. Praktiske årsaker altså. Men jeg har egen ringelyd :sjarmor:

Nei dette kan vel ikke være noe å bry seg om, hvis ikke det er andre ting som

tyder på at han er ute på ville veier...

Skrevet (endret)
JAAA - jeg slurva i lesinga her. Trodde det var over et år siden de var sammen. Sorry!!!!!!!!  Ingen ironiflagg skal inn i mitt innlegg, jeg er ikke en spydig gjest som ødelegger diskusjoner.

Ligger også med etternavn i mannen min sin mobil - veldig formelt med jobbadresse og tittel og det hele. Han synkroniserer med Outlook, og der finnes det ingen kommando som velger fornavn / kallenavn på kona. Praktiske årsaker altså. Men jeg har egen ringelyd  :sjarmor:

Nei dette kan vel ikke være noe å bry seg om, hvis ikke det er andre ting som

tyder på at han er ute på ville veier...

Takk, da har vi forstått hverandre. ;)

Har ingen mistanker om at han er ute og saumfarer andre terreng, nei.

Endret av Minien
Skrevet

Dette har garantert ingen betydning, TS. Som en annen sa er det vel heller et godt eksempel på at vi damer har en tendens til å overfortolke :)

Skrevet

Det handler vel bare om at han ikke godder å endre på det.

På min forlovedes telefon lå min fars nummer inne med mins mors navn i flere år. Rett og slett fordi hun på det tidspunktet (rett etter vi ble sammen) ikke hadde egen telefon, hadde lånt med seg "deres felles" telefon på tur, og ringte ham med den, så han antok den var henne. Han fikk oppklart misforståelsen, men endret ikke navnet før nylig. Så skulle jeg ringe pappa fra hans telefon måtte jeg lete opp min mor.

guttegreie. Når noe først er lagt inn, så ligger det sånn. for det er slik det da ligger, hvorfor endre? Det er slik de også husker det, så da finner de det på den måten.

Skrevet

Jeg hadde nok også reagert om kjæresten min hadde meg lagret som etternavnet mitt, men det er nok som de andre sier her: Han tenker rett og slett ikke over det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...