Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er typen din en moteløve? Hvordan kler han seg, og bruker han mye tid på badet :ler: ?

Min kler seg vel helt normalt, ingen moteløve i det hele tatt (kunne godt vært litt mer oppdatert, hehe), men helt ok. Han bruker minimalt med tid på badet. Må tvinge han til å barbere seg oftere ved å innføre kline-nekt ved jevne mellomrom :ler2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres akkurat ut som min kjære!

Av og til blir jeg nesten flau over hvor liten innsikt han har i ting som passer sammen...

Skrevet

Haha, ja noen ganger er det helt utrolig hva min også trekker på seg!! Men bare hjemme da, ute blant folk går han greit nok ;)

En gang jeg kom på besøk hadde han på seg en SVÆR, hullete joggebukse med raggsokker utenpå og en skikkelig trang turkis 80`talls singlet :overrasket: ! Wow, tenkte jeg da :ler:

Men han er jo så søt, så kan jo ikke annet enn å smile!

Skrevet

Jeg må nok si "keiserstilen".

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Min samboer er veldig nøye med hvordan han ser ut. Han viser seg ikke utenfor døren uten å ha stylet håret, og han er alltid nybarbert. Stilmessig er han dog en svartkledd cybergoter light.

Skrevet

Alt fra dongeri og t-skjorte på fritida (endel fine skjorter og en del veldig stygge, gamle som jeg prøver å få ham fra å bruke)

Eller bukse, skjorte og slips og jakke, eller dress. Han har endel veldig fine dresser som han bruker ALT FOR SJELDEN!! Hvis han bare hadde tatt til seg hva som hadde blitt min reaksjon på å se ham i de litt oftere. :sjarmor:

Han bruker veldig lang tid på badet, men gudene vet hva han driver med. Han står liksom bare i dusjen i en evighet. Skjortestryking er også en favorittgesjeft.

En av de første gangene vi skulle på sykkeltur sammen kom han i den styggeste, grå og slamsete treningsbuksa du noen gang har sett. En sånn som gjør en i utgangspunktet veldig bra bakende til en bestemorræv og forfra ser det ut som man har pungbrokk. :sur::ler:

Men jeg elsker ham jo!

Skrevet
Jeg må nok si "keiserstilen".

Haha, NUDE altså, eller ? :ler: !

Men det er jo nice! Kjører han den stilen i familieselskaper også?

Skrevet

Tja, har jo ingen gubbe nå, men min ex er skinhead, mine tidligere (??) flørter er skinhead, og sikkert mine fremtidige også. Mitt siste ONS også...ja ja.

Skrevet

Bruker olabukse og t-skjorte/genser. Pynter seg ikke.

Den gode joggebuksa ble ikke med på lasset når vi flytta sammen! ;)

Skrevet

Nei, ikke noe særlig moteløve.. men jeg elsker stilen hans.. Å, han er så kjekk! Går kun i baggy pants, og kule tskjorter/gensere.. Og når han tar på seg capsen på snei... Smelt, han er såååå kjekk! :hjerter:

Skrevet

Han har nokså normal stil, men litt rocka, dersom han først gjør noe med seg selv. Han liker å pynte seg når det er noe spesielt, men han går i vanlige klær til hverdags. Omtrent sånn er jeg også, så vi passer nokså godt sammen slik sett. Og når det gjelder dusj/barbering så er han flink nok, selv om jeg foretrekker han med skjegg.

Skrevet

Min kjære er alltid pent kledd, dvs dress og slips. Litt mer casual på fritiden. Han ser ut som en ordentlig Mann, ikke som en av disse "rocke"-guttungene eller de som ikke kan kle seg i det hele tatt og bare har jeans og genser/t-shirt. Min kjære har også flere fine hatter og frakker. Skikkelig elegant. Han skryker klærne selv, da (vet at det er mange som stryker for mennene sine. Der sier jeg stopp.). Håret er også alltid velstelt og han lukter alltid friskt og godt. Så min er en dress-/businesstype! :)

Skrevet

Mannen min er ganske forfengelig, men er så absolutt ingen moteløve. Han kunne f.eks aldri funnet på å gå ut uten å fikse seg på håret. Han hater joggebukser, så det har jeg faktisk aldri sett han i. Desverre har han en forkjærlighet for 2dagers skjegg fordi han mener han ser så barnslig ut uten :P

Skrevet

Tja....han er nok noe forfengelig....Han liker å ta seg bra ut og kan vel av og til "ta litt av" når han skal pynte seg.

Kan vel si det slik at det er store kontraster mellom møkkete arbeidsbukse og hullete t-skjorter på jobb til dressbukse og silkeskjorte i festligere anledninger...Ellers så syns jeg han nesten er finest når han ikke går så veldig in for det.

Joggebukse har han ikke, han kan gå rundt i tskjorter og treningsbukse, men alt ser skikkelig ut.

Syns han er ganske fin i tøff bukse og en grei overdel eller en finere olabukse og genser, jeg...

Skrevet

Min kar var noe man kunne hente ut fra "nerd-city" når jeg ble kjent med han. Det gikk i sort-sort-blått-grått over hele linja. Når han presterte å si at "de hadde kjempesalg på flotte vintersko på Obs!" (og det viste seg å være snowjog) holdt jeg på å slå han i hodet med no' hardt :ler:

Såå, jeg tok han litt i skole om hva som kan være pent, stilig men likevle ikke "prangende". Han er livredd for å se ut som en moteløve..akk ja sier jeg til han - det er miiiilevis langt fra snowjog til Prada herresko :sjarmor:

Nuvel, nå, etter snart 14 år ilag (og etter iherdig opplæring hehe...) kler han seg veldig klassisk nå. Pene bukser, jeans, kort skinnjakke, frakker, stilige skjorter, vester...etc etc... Og han vet at han passer å bruker å FARGER!! (Mannen min har mørk grønne øyne og nesten ravnsort, kort hår) Og ja....jeg har også lært han at han BLIR ikke homo vet å f.eks ta vare på huden sin. Så nå bruker han sånne produkter for hud etter barbering og slikt... og han "skvetter" på seg litt sex-vann hehe..hehe.... :sjarmor: for da vet han at jeg blir litt sånn "smågærn" ;)

Skrevet
Haha, NUDE altså, eller ?  :ler: !

Men det er jo nice! Kjører han den stilen i familieselskaper også?

Keiserens klær er usynlige, og det samme er min type ;) Men i mine tanker foretrekker jeg ham nude ja :ler:

Skrevet

Gullet mitt er en sofistikert hipphopper

Han elsker klær og sko - kan ikke få nok ;)

- har nok mye mer klær enn meg... akkurat nå sitter han å sjekker

ebay etter ny jakke

Skrevet

Samboeren min er heldigvis ingen moteløve. Han kler seg pent og stilig og som en voksen mann. Da jeg først traff ham gikk det mye i typisk IT-konsulent-stil, men det har heldigvis bedre seg siden da selv om det hender at Microsoft-skjortene brukes nå og da. Jeg foretrekker denne "midt i mellom"-stilen. Synes dress er altfor stivt kjedelig og er glad det er uformelt på jobben hans, samtidig synes jeg joggebukser, hettegensere o.l. er forferdelig og passer bedre til fjortisser (og selv der har jeg mine tvil).

Skrevet

Jeg må nok si at min er litt konservativ. Helt OK stil, eller ordentlig fin er den egentlig, men kanskje litt kjedelig til at vi er så unge :) Men det begynner faktisk å hjelpe seg litt. Har iallfall fått på han noen kule jeans nå :) Ellers så har han blitt kvitt den joggebuksa han ALLTID brukte på ettermiddagene... Stil har jo litt med personlighet å gjør også. Jeg liker mange typer stiler, men på ulike menn (ja, det er vel lov å se litt på andre innimellom også. hehe... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...