Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Er det uvanlig å bli lei av sex? Er i et stabilt forhold, er knappt tretti år og burde vel ha mye seksuell energi igjen? Missforstå meg rett det er selvfølgelig godt å ha sex, men det er så himla tungvint i forhold til å ta seg en ronk. Man skal jo liksom ha lyst på sex hele tiden hvis man skal tro blader, aviser og internett. Nå er vi vel nede på sex et par ganger i måneden - for min del hadde jeg fint klart meg med sex enda sjeldnere. De gangene vi har sex gjør jeg det i hovedsak for hennes del.. For meg så tror jeg at jeg synes at sex er en tungvinn omvei for å få utløsning. Er det flere som har det slik?
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Kan ha det slik i perioder, men det funker alltid å finne på nytt og spennende, så får jeg piffen tilbake.
NovaFlare Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 De gangene vi har sex gjør jeg det i hovedsak for hennes del.. For meg så tror jeg at jeg synes at sex er en tungvinn omvei for å få utløsning. ← Stakkars kjerringa di! Kanskje du skal snakke med henne om dette, i stedet for å bare ha sex med henne for "hennes skyld"... Deg hadde ikke jeg ville hatt sex med iallefall. Det er greit å føle deg slik, men jeg synes du bør ta det opp med henne, sånn at hun ikke går rundt sånn helt uvitende, mens du sitter på kvinneguiden og skriver om det...
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Samme her, bare at jeg er av motsatt kjønn
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Er det uvanlig å bli lei av sex? Er i et stabilt forhold, er knappt tretti år og burde vel ha mye seksuell energi igjen? Missforstå meg rett det er selvfølgelig godt å ha sex, men det er så himla tungvint i forhold til å ta seg en ronk. Man skal jo liksom ha lyst på sex hele tiden hvis man skal tro blader, aviser og internett. Nå er vi vel nede på sex et par ganger i måneden - for min del hadde jeg fint klart meg med sex enda sjeldnere. De gangene vi har sex gjør jeg det i hovedsak for hennes del.. For meg så tror jeg at jeg synes at sex er en tungvinn omvei for å få utløsning. Er det flere som har det slik? ← Jeg er enig med deg. Men det er jo ikke meningen at man skal pule på den samme dama hele livet, derfor går man lei. Naturen vil at du skal forplante deg med så mange som mulig. Det er en masse livsfjerne kjerringer her inne som later som de synes at gubben sin er spennende og at de har så fantastisk sex hele tiden. Men det er jo ingen land i verden som har så mye skilsmisser og samlivsbrudd som Norge, ergo er det mange som i virkeligheten kjeder vettet av seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå