Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt diverse dermalogicaprodukter i ett års tid nå, og jeg er en av dem som er veldig fornøyd! :)

Men....I forrige uke gikk jeg til anskaffelse av Skin Renewal Booster, og etter ett par dager er jeg blitt et vandrende kvisetrynet!!!! :frustrert: Hva har skjedd? Kan det være jeg ikke tåler dette produktet, eller er det en vanlig reaksjon? Vet jo at man gjerne blir verre før man blir bedre, men trodde dette gjaldt ved bruk av helt ny produktserie....Jeg bruker samme renseregimet som før, kun innført dette nye produket. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. jeg vil tro at du har renset huden for urenheter, og da må de jo komme opp til "jorden" før de blir borte.. Sånt er det jo også når en går til hudpleier. Da kommer det alltid litt kviser etter ett par dager

Skrevet

Stemmer det, det må ut :) Det er avfallsstoffer vet du ;) Du kan trøste deg med at huden blir minst ti ganger bedre når den er utrenset :) Renser du huden sterkt/nøye ofte så slipper du slike utbrudd innimellom.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takker for svar! :)

Noen andre med erfaringer på Skin renewal booster?

Gjest Deception
Skrevet

Siden du har brukt bra produkter før, vil jeg egentlig ikke tro teorien om avfallsprodukter som må ut. Men det kan være at du rett og slett reagerer negativt på selve produktet. Prøv å la være å bruke det i en periode, og se om huden normaliserer seg igjen. Så kan du teste på nytt, og hvis du igjen får kviser, er det nok produktet som er synderen.

Jeg får normalt aldri kviser, men reagerte ganske kraftig på en dagkrem fra Decleor. Kvisene forsvant da jeg sluttet å bruke kremen.

Gjest Deception
Skrevet

Den inneholder fruktsyrer, som skal fjerne døde hudceller og "fornye" huden.

Skrevet

Jeg tror det skal være normalt å få utbrudd, iallefall av slike produkter. Selv om hun har brukt Dermalogica en stund. Er ikke de Booster kremene, noe av de som er veldig dyre, fordi de går dypere ned i huden?

Skrevet

Jo boosterene er veldig dyre, og kommer i veldig små flasker

Skrevet

Er det noen som har prøvd dette produktet? Erfaringer?

Skrevet

Jeg har prøvd de fleste av Dermalogica sine produker, og fant meg noen favoritter, men de var ikke blant kremene og boosterne. Dermalogica var generelt et merke som ga lite til huden min. Jeg brukte Dermalogica i omtrent to år. Ble veldig glad i daily microfoliant, og special cleansing gel var grei å rense huden raskt med. Bortsett fra det, syns jeg ikke så mye godt om Dermalogica.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...