celice Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Har prøvd så mange forskjellige merker, i håp om å finne en som ikke setter igjen så sterk lukt i huden, men nå gir jeg opp! Med alle jeg har prøvd sitter lukten igjen selv etter en dusj, og jeg synes det er helt forferdelig.....! Finnes det en luktfri?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Min favoritt er I.Ds Faux Tan den lukter litt mandelaktig og trekker raskt inn. Liker lukta.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg kjøpte nett en fra Piz Buin og jeg var overrasket over hvor fort den trakk inn i huden og den lukten ikke noe særlig heller. De andre jeg har brukt har luktet så jævlig at jeg har hatt vegringer mot å ta de på. Endret 26. september 2006 av Miss_alexandria
Gjest Malina Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg elsker og kjøper til stadighet(senest i dag) Shiseido selvbruner. Den heter Brilliant bronze Quick Self Tanning Gel og er en grei pumpeflaske. Lukter lite/greit og gir en fin farge! (pris: 235,- for 150ml)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå