Tiit Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Kom plutselig på å tenke på sor-bits lenka mi fra ungdomsskola da jeg satt å bretta på et karamellpapir. Den var iallefall et par meter. Ei i klassen min hadde ei lenke på 15 meter...... Hvor er det blitt av sor-bits?? De papirene rundt var så deilige, passe harde og passe myke! Jeg likte sor-bits.. særlig den med peppermyntesmak. Den med lakris var litt....vond.
Scorpina Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Åjada - får gode minner av Sor-Bit's lenka mi hehe.... Jeg hadde en lenke på rundt 6 meter. Lå så pent kveila i et digert norgesglass. Tror den står på loftet til moder'n enda.... Jeg syntes den turkise (lakris) var god jeg, men foretrakk den originale, blå. Den røde derimot smakte ugghh....
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 husker de lenkene, men lærte aldri å lage slike selv...
Svart Katt Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Storesøsteren min hadde en lang, lang, lang lenke. Jeg var alltid så imponert over den og at hun klarte å lage noe så fint. Jeg er fortsatt imponert.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg har prøvd å lage sånn lenke mange ganger, men har aldri fått det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå