Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Trenger hjelp med en sang! Har totalt dilla, men finner ikke ut hva den heter! Kan ikke så mye av teksten, så får ikke noe hjelp av google. Er en litt latinoinspirert nattklubb/house sang. Er en dame som synger, men er vel mest musikk. Det eneste jeg tror jeg vet er at refrenget (som muligens er det eneste som synges i sangen) slutter på ...in your eyes.. eller it's in your eyes... Huff... HJELP!
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Kommer bare på Kylie Minouge sin sang In your Eyes. Den er vel mer i dance-sjangeren, og ikke helt ny.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Det var ikke kylie sin. Ikke fullt så pop...
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Hmm, etter et lite søk fant jeg noen artister med en sang som heter noe med In Your Eyes: Alice Deejay (I can see it in your eyes) Anastacia (In your eyes) Diana Krall (When I look in your eyes) The Attic (In your eyes) <-- aner ikke om det er mannlig eller kvinnelig sanger! ...hvis det nå er det sangen heter... Noen som ser kjent ut?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Tusen takk for tipsene, men har lastet ned disse og det er ingen av dem Tror sangen er rel ny (trolig 2006). Har hørt den på to ulike nattklubber de siste helgene, men får ikke med meg noe særlig tekst.. Kan jo spørre dj'en hvilken sang det er, men nå skal jeg ikke ut på en stund og holder på å bli gal! Er litt i samme musikkstil som "my my my" (armand van helden) og "out of touch" (united nations) bare MYE bedre! Er dette house?? Vel, nattklubbmusikk på litt trendy steder. Er veldig dansbar med bra rytme. Tror ikke det synges så mye. Tror kanskje dama som synger kanskje ikke er artisten (at det heller er de som har laget musikken (rytmen) som er "artisten"). Tror den har litt latinopreget rytme. (Promillenivået har vært litt høyt de siste helgene, så detaljhukommelsen er betydelig svekket ). Flere tips mottas med takk!!!
Sahara Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 (endret) Er vel ikke denne? http://www.youtube.com/watch?v=T6EGY2jqkI8 Endret 26. september 2006 av Sahara
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 Huff huff, det er ikke en av disse heller
aimee Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 Jeg vet det. Prøv Armand Van Helden "Into your eyes". Hvis det ikke er den, spiser jeg hatten min. :-D
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #12 Skrevet 28. september 2006 Hehe.. do you want fries with that? Fant også denne, men da jeg lastet den ned var det ikke den heller!!!! Blir GAAAAAAAAAAAAAAAAL!
aimee Skrevet 28. september 2006 #13 Skrevet 28. september 2006 Hæ?! Var det ikke den heller?? Den var jo akkurat i My My My-gata! Så rart. Jeg får begynne med hatten, men jeg venter i spenning på løsningen..
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #14 Skrevet 28. september 2006 Kan ikke teksten, men har temmelig god kontroll på melodien av "refrenget". Er det mulig å "ta opp" plystring å legge det ut her?? (Ikke så datakyndig akkurat...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå