Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hud som er veldig avhengig av god og regelmessig peeling. har lenge brukt disse rub-peelingene (som en smører på, lar tørke og så gnir av) fra bl.a. decleor og clarins og er for så vidt fornøyd med dem, men kunne tenkte meg å prøve noe nytt. har hørt eller lest et sted at elizabeth arden har kommet med en ny peeling som skal være veldig bra. noen som har erfaring med denne eller andre gode peelinger å anbefale? prisen spiller ikke så stor rolle, ettersom dette stort sett er drøye produkter og jeg har erfart at kvalitet lønner seg her

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har forsøkt mange peelinger men kommer alltid tilbake til Dermalogica's Skin Prep Scrub. Den gjør huden deilig og myk og forebrygger urenheter.

Milla

Skrevet

Babor fører flotte hudpleie produkter. Babor Mild Peeling passer for alle hudtyper og fjerner skånsomt døde hudceller.

Anbefales på det sterkeste :-)

Skrevet

milla og flora,

takk for svar! hvilken type er de peelingene dere anbefaler her: peel-off, rub eller med slipekorn?

Skrevet

Alle produktene til MD Formulation har en peeling effekt. Alt fra rensekrem til maske. Det inneholder fruktsyrer og er helt supert til hudpleie. Jeg har nettopp kjøpt en maske fra dette merke og det kan anbefales på det sterkeste. :wink:

Skrevet

Bruker Peachy clean exfoliating wash fra Body Shop. God! Også sparer man tid siden den både re

¨''''''''''''''nser og peeler i samme operasjon....

Skrevet

Katta mi spaserte over tastaturet. Resultatet ser dere over..... :ler::ler::ler:

Skrevet

for tørr hud da? Noen som har noen bra tips der?ansiktspeeling.

Skrevet

Heisan Liten!

Er det Elizabeth Ardens Peel & Reveal du tenker på?

Jeg bruker den og er kjempefornøyd! :D

Jeg har sensibel hud som lett blir tørr i overhuden. I tillegg er jeg mye ute i sol, og selv om jeg bruker til daglig høy solfaktor i ansiktet, merkes dette.

Dette er en sånn tørk og peel-krem. Synes ikke den lukter så godt under påføring, men når den tas av er huden glatt, myk og spenstig. Og holder seg slik en stund!

Dette er faktsik en av de beste peelingene jeg har prøvd de seneste årene!

:briller:

Skrevet

Dermalogica's Skin Prep Scrub anbefales på det varmeste. Som Milla sier er den kjempeeffektiv og gjør huden virkelig myk. Dermalogca har også en rub off-peeling som heter Bio Peel, men jeg synes ikke den er like god. Har man sensitiv hud anbefaler jeg Biological Peeling Radiance Gel fra Guinot. Den er med enzymer og skal virke på huden til den blir oljeaktig og da vasker man den bare av med vann. Huden kan føles litt klissete etterpå, men bare tørk over med litt ansiktsvann.

"Billigpeelinger" med aprikoskjerner o.l anbefales ikke fordi kornene er for grove og bare skader huden.

Skrevet

Jeg har nettopp prøvd denne peelingen fra Dermologica, men jeg synes det svidde litt på en måte. Hvordan skal den brukes, kanskje jeg gjorde helt feil?? Den "skrubba" liksom litt for mye...

Skrevet
Er det Elizabeth Ardens Peel & Reveal du tenker på?

yepp, den er det! og ut fra dine erfaringer og hudtype, høres det ut som dette kan være noe for meg også. :D

*løpe og kjøpe*

Skrevet

lidia

Kanskje du er for sensitiv? Da burde du bruke en enzympeelig, som den jeg anbefaler ovenfor fra Guinot.

Gjest Étoile
Skrevet

Brukte Elizabeth Ardens Peel and Reveal en del i sommer og var kjempefornøyd, men utover vinteren blir huden min kjempetørr og sensitiv, og da blir den for sterk kost. Nå bruker jeg Gommage Grain d'Eclat fra Guinot og Masque essentiel nutrition confort etterpå - masken er helt fantastisk - kjennes kjempedeilig på tørr og vond hud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...