Gå til innhold

Bruda sin sang til brudgommen

lindav

Anbefalte innlegg

Eg tenkte eg skulle burke ein tradisjonell malodi og prøve å lage ein sang til min kjære utifra den og ha denne i sangheftet.... Men så kom eg på idag at kanskje eg kunne synge sangen aleine. Så her er planen min:

Eg skal finne ein fin kjærlighetssang (har tenkt på "Det Vackraste") og synge denne under middagen. Ingen får vite noko om denne overraskelsen, bortsett fra visevert og pappa (som kanskje kan spille trekkspill til?)

Eg er ikkje noko spesielt flink til å synge, men eg trur ikkje at stemma mi er så stygg heller icon_smile.gif

Kva synest dere om dette påfunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SUPERBRA

Jeg skulle så ønske jeg kunne synge!! Da skulle jeg gjort det samme selv! Får heller lage en sang alle kan ta sammen, eller lese et fint dikt. Men da tror jeg jeg besvimer!

LYKKE TIL- Det må jo være den beste overraskelsen han og alle gjestene kan få!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hyggelig det dersom du kan å synge. Men jeg har vært i bryllup der noen på død og liv må liksom gripe tak i mikrofonen - det være seg brudepar eller gjester - og som ikke kan synge i det hele tatt! Og da blir det bare flaut - man får kjennen sine begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...