Gå til innhold

Analsex

Gjest Gjest_jenta_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Sambo vil gjerne at vi skal prøve analsex... Jeg har hatt det før, men synes ikke det var godt i det heletatt, snarere tvert i mot. Sambo mener at jeg (og han jeg hadde det med) gjorde det feil og at det kan være veldig godt dersom vi gjør det riktig. Hva slags erfaring har dere? Er det godt hvis man gjør det riktig (masse glidemiddel, god tid)?

Har litt lyst til å prøve igjen, men mest fordi jeg tenner på at sambo tenner på det...hvis dere skjønner... Men har jo ikke noen god erfaring med det, så jeg vet liksom ikke helt. Hadde vondt i flere dager etterpå og ble egentlig litt ødelagt der bak... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - noe ødelagt der bak har vi vel alle vært :grine: Temmelig oppskrytt denne analgreia, spør du meg.... For oss jenter iallefall...

Men kose litt med rumpa til mannen derimot. Lete litt der inne og finne lille "valnøtta" :) Man må eksprimentere noen ganger først, ja - lete seg frem og få han til å slappe helt av..... Gjett om han koooooooooser seg til slutt ;) Men forsiktig, forsiktig - og godt med fuktighet på fingeren, så han slipper å bli ødelagt der bak :klem:

Gjest Gjest_kvinnen_*
Skrevet

Opplevelse av analsex er forskjellig fra jente til jente. Samme hvor "flink" man er til å utføre analsexen, så er det noen jenter som ikke liker, og aldri vil like det. Andre jenter liker det godt selv om det blir dårlig utført. Så dette er ikke en fasit andre kan komme med, dette må du finne ut av selv.

Jeg tror noen kan lære seg til å like det bedre, når man får bedre erfaring og blir flinkere til det. Stort sett vil jeg si at det er viktig at man slapper av, bruker tid og bruker glidemiddel. Jeg personlig synes det hjelper å kose med meg selv (stimulering av klitoris eller bruke dildo i f**a) siden jeg ikke får noen seksuell nytelse uten opphisselsen fordi han er opphisset. Og så liker jeg å bruke kondom så man slipper å ha diare i en dag etterpå.

Men dette er som sagt noe du må finne ut. Er det noe du virkelig har lyst til å prøve flere ganger? Er svaret nei, så stå for det. Alle må ikke på død og liv ha samme sex og utføre alle former for sex. Det kan da vel ikke være et mål for godt sexliv. Ha den sexen man liker og er komfortabel med, sier nå jeg. Er svaret derimot ja, så prøv. Liker du det fortsatt ikke, så er det vel bare å kutte ut igjen? Og liker du det så er det jo bare å fortsette. :)

Skrevet

Min erfaring tilsier at samboeren din har rett. Første gang jeg prøvde analsex var det feil fyr og feil måte, og det var bare vondt og ekkelt, og jeg prøvde det ikke igjen på lenge. Men så ble til at jeg prøvde det igjen senere likevel, og det er jeg egentlig glad for nå, for det var noe helt annet. I riktig sammeheng kan det være kjempedeilig, selv om det ikke er noe man gjør hver dag akkurat.

Men det er jo bare du som kan bestemme om du vil gi det en sjanse til eller ikke. En løsning kan evt være å gjøre en avtale med han om å prøve, men at du når som helst kan be han stoppe, dersom det viser seg at det bare er negativt for deg nå også.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg ELSKER analsex,og vil heller ha det framfor vaginal.. Men før jeg prøvde det hadde jeg "ikke rør,den er enveiskjørt" innstilling,men samboeren min maste ikke, det bare ble slik. Den beste stillingen for meg i begynnelsen var at jeg satt oppå han mens han lå på rygg,altså at min rygg var mot han, for da rakk både jeg og han ned til klitten min,og det var deilig;) Men du må være ordentlig kåt, g helst ta en finger inn først slik at hullet venner sg til det;)

Skrevet

Analsex kommer veldig mye an på partneren. Jeg hadde det med en, og det var fantastisk. Selv om han var den største jeg hadde vært sammen med. Jeg aner ikke helt hvordan han gjorde det, men det var flott sammen med ham.

Med en annen var det ikke verdt bryet.

Min erfaring er at det kan oppleves veldig forskjellig. Hvordan det oppleves med din kjæreste vet jeg ingenting om ;) , men hvis du har litt lyst, ville jeg ha prøvd det med den betingelsen at du kan trekke deg med en gang hvis du ikke har lyst til å fortsette. Hvis han er til å stole på og at han gjør det (ikke av typen, la oss prøve litt til da, som maser), gjør det.

Men hvis du slett ikke har lyst, glem det.

Kanskje prøve litt med fingre og annet først?

Skrevet
Men kose litt med rumpa til mannen derimot. Lete litt der inne og finne lille "valnøtta"  :)  Man må eksprimentere noen ganger først, ja - lete seg frem og få han til å slappe helt av..... Gjett om han koooooooooser seg til slutt ;)  Men forsiktig, forsiktig - og godt med fuktighet på fingeren, så han slipper å bli ødelagt der bak  :klem:

'Valnøtta'??? Hva er det? Er visst litt uopplyst jeg rundt dette emnet.. :ler:

Skrevet

Jeg syns ikke analsex er no særlig. Jeg har prøvd mange ganger, og en gang var det dritgodt. Én gang. Av sikkert 30. For meg er grensen mellom nytelse og smerte altfor tynn, og jeg gidder ikke å ha i bakhodet at smerten er nær... Så analsex - nei takk!!! Selv om det kan være helt fantastisk

Skrevet
'Valnøtta'??? Hva er det? Er visst litt uopplyst jeg rundt dette emnet..  :ler:

Det er mannens G-punkt hun snakker om. Jeg har akkurat begynt å lese litt om det...

Skrevet
'Valnøtta'??? Hva er det? Er visst litt uopplyst jeg rundt dette emnet..  :ler:

Valnøtta er mannens prostata kjertel. Veldig følsom kosenøtt :) Mannen min var veldig kritisk til å begynne med... En finger i rumpa, og "lillemann" bare saaank sammen... Men NÅ!!!! Har brukt litt tid sammen tilvenning - med orgasmiske resultater omsider ;) Men tror man må kjenne hverandre godt og ha tillit til hverandre før slik eksperimentering :)

Skrevet

Nå blir jeg vel skutt, men er det ikke litt uroende at gutter tenner på å ta en jente i analen??

Skrevet

Må vel kanskje legge til at jeg ikke er særlig fan av analsex. Spesielt etter at jeg har vært hos legen med magesmerter og de har 3 ganger tatt fingeren sin inn i min anal og vridd rundt... DET VÆRSTE JEG HAR VÆRT MED PÅ!!! SÅÅ VONDT!! *frysninger*

Skrevet

Ja,ja,ja så får vi innrømne at prostatan er en liten luring som naturen festlig nok har valgt å plasere på det stedet de fleste menn avskyr å tenke på, altså ting i baken. Hadde det vært tilgjengelig utenpå i en eller annen form, noe lignende klitoris f.eks. hadde mange menn fått opplevd denne fantastiske rare og helt sprø følsen. Problemet er for mange at deres kjære kvinne, som de da pleier å ha seg med, nå evnt skal putte sin finger opp der bak. Helt gærnt for noen da de er kongen over slikt og ikke vil la verken kvinne eller mann uføre slike absurde handlinger.

Vel...overtal en mann til å prøve, kanskje forsiktig under dyna, eller i mørket (det jeg ikke ser osv.) og han vil garanter masse på deg om å gjøre det igjen neste gang.....kanskje litt pes til å begynne med.

Men ja det er utrolig digg :overrasket: og rart....

Per

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Tror jeg har lyst til å prøve det igjen... Hvis det blir godt så blir det jo helt fantatisk fordi da får samboer oppfylt en av sine fantasier og jeg tenner skikkelig på den tanken! Men jeg vil avtale at vi skal avbryte hvis det blir vondt. Han er IKKE av typen som maser, snarere tvert i mot. Han har nevnt en eller to ganger at han kunne tenkte seg analsex...

Skrevet
Jepp - noe ødelagt der bak har vi vel alle vært :grine: Temmelig oppskrytt denne analgreia, spør du meg.... For oss jenter iallefall...

Men kose litt med rumpa til mannen derimot. Lete litt der inne og finne lille "valnøtta"  :)  Man må eksprimentere noen ganger først, ja - lete seg frem og få han til å slappe helt av..... Gjett om han koooooooooser seg til slutt ;)  Men forsiktig, forsiktig - og godt med fuktighet på fingeren, så han slipper å bli ødelagt der bak  :klem:

godt at du tenker på at HAN ikke skal bli ødelagt der bak...

De tåler vell ikke så mye som kvinnene de gutta. :forvirret:

Skrevet
godt at du tenker på at HAN ikke skal bli ødelagt der bak...

De tåler vell ikke så mye som kvinnene de gutta. :forvirret:

Jeg aner jo ikke om det er normalt, men mine fingre er iverfall betydelig tynnere enn min manns pikk. Kanskje han er uvanlig tykk, eller jeg har uvanlig tynne fingre?

Skrevet

Mitt forslag til nye prøver er at du (jenta) ligger på ryggen først. For meg iallefall var det langt fra så vondt da. Stor forskjell faktisk. Tror det er pga. at det ikke blir så stramt der bak da. Samtidig har du mer kontroll over mannen og kan stoppe han enklere om det skulle gjøre vondt en stund. Når den først har vært inne går det an å snu seg om man vil det

Skrevet
Nå blir jeg vel skutt, men er det ikke litt uroende at gutter tenner på å ta en jente i analen??

Er litt enig med deg....

;)

Skrevet
Er litt enig med deg....

;)

Bra jeg ikke er alene om tanken :P

Skrevet

Jeg har hatt analsex med to menn, og det var grusomt med han første! Jeg bestemte meg for å ikke så mye som å tenke på å prøve det igjen, men så møtte jeg kjæresten (nå x) min. Han hadde lyst å prøve da han ikke hadde prøvd det før, og det ble til at jeg prøvde. Han var kjempeflink - hørte på meg, tok det med ro osv. Så det har blitt til at vi har gjort det flere ganger. Det er ikke akkurat "godt", men det er veldig spesielt. Og det er ikke til å stikke under en stol at siden han liker det så godt, liker jeg det litt ekstra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...