latte Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Skulle så gjerne ha hatt teksten på sangen om Åkken Bom..han som spiller på en øse...Noen som vet hvor jeg finner den...?
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 (endret) Den tror jeg nesten at jeg kan utenat(!!) På månen satt en liten mann, en liten mann, en liten mann På månen satt en liten mann, han heiter Okken Bom Han spelar på ein ause, ein ause, ein ause osv, osv Også var det noe med at hatten var av kjøttbollar? :klø: (utrolig hva man går rundt og husker på) Deler av sangtekst slettet. Det er ikke tillatt å poste kopibeskyttet materiale. Reglene. Orakel - mod. Endret 26. september 2006 av orakel
Svart Katt Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Den sangen er så søt. http://www.midtbygda.no/index.php?option=c...id=49&Itemid=37
Gjest niomi Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 (endret) Googlet den, jeg: "På månen bor en liten mann, en liten mann, en liten mann på månen bor en liten mann og han heter Okken Bom. Han spiller på en øse, en øse, en øse (osv.)" Deler av sangtekst slettet. Det er ikke tillatt å poste kopibeskyttet materiale. Reglene. Orakel - mod. Endret 26. september 2006 av orakel
latte Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 Å dere er helt supre....imorra blir d ny sang i samlingstunda i bhg....den e såå artig den dær sangen....takker såååå mye
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Å dere er helt supre....imorra blir d ny sang i samlingstunda i bhg....den e såå artig den dær sangen....takker såååå mye Siden de som styrer dette forumet er så kjipe at de ikke vil la noen poste sangen, så er det bare å bruke google. Eventuelt kan en legge ut originalteksten, siden det er en skotsk folkevise fra 1700-tallet, helt uten copyright og slikt: There was a man lived in the moon, lived in the moon, lived in the moon There was a man lived in the moon, And his name was Aiken Drum. Aiken Drum Innlegget er endret iht. KG`s regler Glow mod Endret 30. oktober 2007 av Glow
Gjest Raptuza Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 berre til ein opplysning så heiter det EI ause på nynorsk. Ikkje ein ause.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå