Gå til innhold

Å jobbe som booking medarbeider

L@dy

Anbefalte innlegg

Ringte ang en jobb i dag, og det er som booking medarbeider i ett forholdsvis nystartet firma. Provisjonslønna var veldig god, og gjør en det bra så kan en tjene godt, men det vet en jo ikke før en har forsøkt. Er klar over at det er veldig likheter med telefonsalg dette her, og det er vel også årsaken til at jeg er LITT usikker. Det som gjør at jeg er litt inressert er muligheten for å tjene gode penger, OG bransjen. Gjør en det bra, så kan en på sikt ha mulighet til å få seg en spennende jobb- tror jeg. ;)

MEN, er det noen som har jobbet som booking medarbeider, og tjente dere ok? Er jo klar over at det kommer an på bransje og hvilke avtaler en har. Men er nysgjerrig å høre deres erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet som bookingmedarbeider for et bilutleiefirma i ca et halvt år for noen år siden! Betalinga var lav (minimumslønn, litt over 90 kr per time?), men jeg trivdes, koselige kollegaer, ordentlige lokaler, og liten tid til å sitte og kjede seg. Tror nok ikke jeg ville likt det om det skulle vært provisjonslønn, heller lav lønn enn det. Men jeg har null kremmerånd og hater å pushe noe på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...