Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg våkna her en natt av at mannen min sa ganske høylytt; mmm jeg vil pule deg...mm.." Han sa det i søvne vel og merke. Jeg lå liksom og venta på et navn, som ikke var mitt... men han sa ikke mer utenom masse lyder. En ganske så kjekk drøm med andre ord. Jeg har ikke tenkt noe særlig over dette egentlig, men må jo innrømme at jeg har tenkt litt på at det kanskje var noen andre enn meg han drømte om. Det er vel bare naturlig å tenke sånn...? Ellers har jeg ingen problemer med dette. Man styrer ikke drømmene. Men- det man drømmer er ofte ting man har opplevd, eller ting man ønsker skal skje. Men stort sett er drømmer bare drømmer. Uten mål og mening. Men mannen min nevnte dette for en kollega på jobben, og han sa at hans kone hadde blitt dritsur om han hadde sagt noe sånn i søvne. Så det jeg lurer på med dette innlegget, er hva DERE hadde reagert på dersom det hadde vært deres bedre halvdel som kom med en sånn glose i søvne? Og dersom min kjære (som også vanker litt her inne) skulle lese dette, så slapp av. Jeg har ingen problemer med dette.
Drua Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hadde nok blitt litt sur hvis han hadde sagt et navn ja, hadde ihvertfall blitt litt skeptisk. Derimot skjønner jo jeg at det går an å drømme om andre uten at man verken er forelsket, betatt, interessert eller involvert i/med vedkommende, det er merkelig hvordan hjernen vår koker sammen disse drømmene egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 x kjæresten min fortalte at han en gang hadde drømt at han hadde sex med søsteren min. jeg ble ikke sint, for drømmer er drømmer. men han var veldig flau.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Man ikke noe for hva man drømmer om, så jeg ville bare smilt og klappet han litt på hodet Kjenner mange som er veldig flinke til å fortelle om alle drømmene sine i detalj ved frokoster, og det er myyye rart man drømmer om. Eksen min var sånn, han hadde alltid masse drømmer å fortelle om på morgenen, som ofte handlet om både meg og andre jenter. Klart jeg lurte litt, spesielt når det var noen vi begge kjente, men det at han var trygg nok på å fortelle meg at han hadde drømt om en annen, var godt nok for meg. Jeg drømte også f.eks at jeg var sammen med bestekompisen hans, noe som jeg også fortalte om. Det er ikke vits i å være flau over drømmene sine. Det er sant at man drømmer om ting man har opplevd, men jeg har faktisk aldri drømt (annet en dagdrømt) om konkrete ting jeg vil skal skje. Men jeg har drømt masse rart om ting jeg ikke vil skal skje, eller bare helt absurde ting. F.eks. at en kompis kom inn til meg om morgnen å sang vålerenga sanga for full hals (og han er fra Bergen). Tilsynelatene helt fjernt men: -dagen før hadde jeg snakket med en venninne som hadde et opptak av samme kompis som sang "With a Little Help with my friends" som ringetone. -en annen venninne hadde vålerenga sangen som vekkerklokke. Så litt logisk allikvel.
Gjest gotthard Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 xn drømte en natt at jeg var utro med søstera hennes, hu var da sur på både meg og søstra i over en uke....
Gjest Lanyah Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 (endret) Noen styrer drømmene sine, da! Det gjør jeg, veldig ofte. De gangene jeg ikke har kontroll over drømmene, da er det mareritt for meg... Jeg sann drømmer ògså mye, så når jeg drømmer foreksempel at kjæresten min er stygg med meg eller noe, kysser andre. Så plager jeg han hele dagen etter på hvorfor han gjorde det! (Beklager om dette avsporte tråden). Men hadde jeg hørt kjæresten min si det i søvne, noe han gjør veeeeldig ofte, da hadde jeg mast å mast på "hvem det var", hehe! Så om det hadde vert en annen, så hadde jeg nok reagert litt. Jah, drømmer betyr mye for meg...! Så i mine drømmer, gjøre jeg alt det jeg ikke kan gjøre i virkeligheten. Fly, banke de jeg vil banke, kjæfte på de jeg vil kjæfte på. Være helt! Det er gøy å drømme, alle burde sette seg inn i sine drømmer for å prøve å ta kontroll! Det er mulig, bare du er interessert! Endret 25. september 2006 av Lanyah
LilleLy Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Jeg hadde ikke sagt noe, da jeg drømmer utrolig mye rart selv
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Han drømte kanskje om deg? De fleste av oss har ganske ville, erotiske drømmer. Som regel husker vi dem ikke når vi våkner. ( )
Gjest Norwegian Blue Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Lanyah: Har du sett "Waking Life" skikkelig sær film om det å kunne styre drømmene sine. Eksen min syntes det var skikkelig fasinerende og dreiv på å skulle styre sine. Han klarte det noen ganger, men bare sånn hvor han skulle gå og hva han skulle gjøre, ikke hva som skjedde rundt ham.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Jeg snakker visst i søvne, men jeg har den fordelen at jeg snakket på det språket som mannen ikke snakker. (Vi har forskjellig morsmål). Veldig praktisk!
Gjest Lanyah Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Lanyah: Har du sett "Waking Life" skikkelig sær film om det å kunne styre drømmene sine. Eksen min syntes det var skikkelig fasinerende og dreiv på å skulle styre sine. Han klarte det noen ganger, men bare sånn hvor han skulle gå og hva han skulle gjøre, ikke hva som skjedde rundt ham. ← Nei, har ikke sett den filmen. Men fikk lyst å se den. Jeg har lest bøker etter bøker! Jah, det er slik en styrer, ikke hva som skjer rundt, det kan jo ikke en i virkeligheten heller. Åhhh!, det er skikkelig gøy å ha "to liv", hehe!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Jo, jeg hadde nok reagert om han drømte om å ha sex med noen han kjente, og spesielt x-en. Mulig det er pga at de gangene jeg har drømt om min “x” (har ingen tidligere forhold, men en gammel flamme, komplisert historie) så har det vært etter jeg har gått og tenkt på han over lengre tid, og lurt på hvordan det går med han, hvordan livet hadde blitt om det ble oss to osv. Selv om jeg VET det hadde gått til helvete, så føler jeg allikevel ikke at jeg har rent mel i posen ovenfor samboeren min når jeg dagdrømmer og drømmer om han. Heldigvis er det vel et år eller to siden det har skjedd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå