Gå til innhold

Det finnes ikke noen for alle

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har også gitt opp - uten egentlig å ha prøvd.

Så lenge jeg ikke snubler over noen som det synes å klaffe med så gidder jeg ikke kaste meg ut i en "desperat jakt". Treffer jeg noen som kan egne seg så er det vel og bra, men egentlig tror jeg ikke at det kommer til å skje. Og som det er sagt før i tråden: "noen" skal være virkelig bra, før han lokker meg vekk fra singeltilværelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Vel, har vore av og på singel i 4,5 år. Har ikkje leita etter nokon mesteparten av tia, og blitt forsøkt sjekka opp av maaange. Men eg heller til at eg bør sjekke opp sjøl, sånn at eg ikkje plutseleg er på vei inn i nåke som eg enkli ikkje vil med nåken eg enkli ikkje vil ha. Derfor har eg planar om å kanskje ein gong neste år å prøve å sjekke. Kanskje. For eg trur absolutt ikkje på at den rette berre kjem til å ver der ein dag. Sånn som eg er no ville eg ikkje kjent Den Rette igjen om han sto og slo meg i håve med nåke hardt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det desperat å søke etter en partner?? :forvirret:

Æh... Jeg kan gi deg et eks. Man kan høre sånne sleivekommentarer venninner i mellom. Spesielt dersom dama det dreier seg om er alenemor. Da er hun i værtfall desperat! :forvirret: Har også hørt menn bli betegnet som desperate, uten at jeg helt har fått med meg kriteriene for at de er desperate. Så det tryggeste er å ikke kikke seg rundt for da får folk noe å snakke om. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æh... Jeg kan gi deg et eks. Man kan høre sånne sleivekommentarer venninner i mellom. Spesielt dersom dama det dreier seg om er alenemor. Da er hun i værtfall desperat!  :forvirret:  Har også hørt menn bli betegnet som desperate, uten at jeg helt har fått med meg kriteriene for at de er desperate. Så det tryggeste er å ikke kikke seg rundt for da får folk noe å snakke om.  :ler:

beste betegnelsen jeg har lest så langt er at: single gutter er desperate..

ehh..wtf? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Jeg har både vært gift og hatt samboer.

Er alene nå, og har etterhvert kommet til den konklusjonen at jeg har det mye bedre nå som jeg er alene, enn jeg hadde det sammen med noen av mennene.

Derfor har jeg forsonet meg med at jeg nok kommer til å være alene resten av livet. Jeg har det bra for det. Har en spennende jobb, og liker å reise.

Det kunne selvfølgelig vært trivelig med en mann å reise sammen med, men når jeg tenker på de mennene jeg har vært sammen med foretrekker jeg singeltilværelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...