Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bli ny, ikke bare hår og sminke, men hele meg, klær og sånt. Har aldri hatt dreisen på shopping, og ser vel mer eller mindre ut som en kjedelig grå mus.

Noen som har prøvd noe sånt? Hvilke erfaringer har dere hatt? Noen dere kan anbefale. Jeg har sett i gule sider, men finner ikke stylister i bergen. Noen som vet om noen? Reiser til oslo hvis det er eneste mulighet...

emma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle så gjerne stilt opp for deg! Om jeg bare hadde vert ferdig utdannet. Du kan høre med frisører om de har gått make- up skoler, det er faktisk en del som har det. Og de har god peiling på sammensetning...! Jeg går den veien nå, bare for jeg ògså studerer Moter og Styling. Om du ikke finner noen stylister som tar seg av sånn, kan du jo først ta deg en tur til frisøren og de tar seg av hår og sminkeråd. Også etterpå går du til en som er god på moter i klesbutikk. Det var vel den enkleste løsningen jeg kom på nå.

Skrevet

Kjenner ei som gjorde noe sånt. Det var veldig fint og lekkert der og da, men etterhvert så dukket jo hennes gamle jeg opp igjen. Det har nok lett for og bli slikt. Det må jo vedlikeholdes.

Så du kan like gjerne bruke pengene dine hos en frisør, som også kan legge makeup. Gå gjerne til en hudpleier først. Til sist kan du avslutte dagen i noen mer luksusriøse klesbutikker, de ansatte der bruker å være veldig flinke og engasjerte i kundens behov.

Have a nice day. :)

Gjest nalle-maja
Skrevet

Frisørar utfører jo gjerne fargeanalysar også, slik at du veit kva fargar som passar deg. Kostar vel rundt ein tusenlapp. Eg har ikkje prøvd det, kjem meg vel aldri ut av dongeribukse og collegegenser-kvardagen likevel ;)

Skrevet

Hei :)

Hva med å være stylister her inne? Hvilke farge har du på øyne og hår?

Hvor høy er du? slank, lubben eller stor???

Skrevet
Kjempeflotte linker. Lurer på om jeg skal prøve dem og jeg "browset" bare innom... :)

Gi oss en tilbakemelding da...hvis du prøver. Er litt nysgjerrig på dette selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...