Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere se det i kveld?

Jeg sitter på jobb, men tar det opp på video hjemme ;)

Jeg skulle bare så gjerne leste bøkene først! Jeg har kjøpt meg både bok 1 og 2, men ikke rukket å lese dem. Jeg liker veldig godt filmer alla Bridget Jones, men liker å lese bøkene før jeg ser filmene...

Bygger denne filmen på bok 1 eller 2? Filmen som gikk/går på kino er vel basert på bok 1? Jeg har ikke sett den heller.

Kanskje jeg må ta opp alle episodene av serien på video og vente med å se dem til jeg har lest bøkene? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte filmen, men syntes episoden i går ble hakket for dum. I filmen syntes jeg hun klarte å balansere det å tabbe seg ut - episoden i går syntes jeg var mer flau enn morsom.

Kan godt være det skyldes at en film men Nynne var nok, at for min del blir en serie i samme duren vel mye.

Har ikke lest bøkene, denne sjangeren liker jeg definitivt bedre i film/serieform enn som bøker.

Skrevet

Jeg hadde satt meg godt til rette for å se Akutten, hadde glemt at det var slutt i forrige uke :grine:

Så da tenkte jeg at jeg skulle gi Nynne en sjanse, sånn bare fordi at jeg satt og var innstilt på tv titting lissom.....

Sånn helt passe tidtrøyte, jeg har hverken lest bok eller sett film på kino. Men dette er ikke noe jge kommer til å følge fast med på nei, langt ifra.

Minnet om en blanding av BJ og en kjip episode av Sex&Singelliv.............

Skrevet

Nei, dette var en blek kopi av Bridget Jones. Synd, for det har jo kommet andre gode danske serier før. Kan uansett ikke matche Akutten :grine:

Kommer den tilbake tro ?

Skrevet

Enig i at det ble en ble kopi av Bridget Jones, men jeg kommer nok til å følge med på den. Synes den var helt grei... :)

Skrevet

Hadde tenkt å se det, men fikk ikke med meg epsioden i går fordi jeg var ikke hjemme akkurat da.

Jeg HAR lest første boka, men ble ikke direkte imponert av boka i alle fall. Hadde håpet at serien ville være bedre, for der kan de ikke være så "oppstykket" som boka, vil jeg håpe.

Men jeg glemte helt av at det var i går det begynte.

Kanskje gi det en sjangs neste uke...

Skrevet

Jeg så episoden i går. Ikke helt hurramegrundt nei, bare grei tidtrøyte liksom.

Fra boka hadde jeg fått inntrykk av at Nynne var litt mindre vimsete enn BJ, men episoden i går vitnet om det motsatte...

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Enig med dere andre. Om jeg er hjemme og ikke har annet å foreta meg, er "nynne" helt greit. Men jeg avlyser ikke andre gjøremål for å sitte hjemme og kikke, for å si det sånn. Da må det i tilfelle skje et mirakel i neste episode. :ler:

Skrevet

Jeg sovna mens jeg så den første episoden av Nynne, så den var ikke så fantastisk bra. Skal nok ikke fortsette å se den serien.

Gjest Summertime
Skrevet

Jeg synes serien var kjempebra, jeg! Tydeligvis den eneste ;)

Gleder meg til neste episode!

Skrevet

Rosenrød: Den går i reprise lørdag kl. 21.05, på TVNorge :)

Summertime: Jeg har ikke sett den ennå (har episoden på video), men jeg tror nok jeg kommer til å like den, jeg også. Lettfattelig underholdning om jenter på min egen alder ;) Sånn som man bare kan lene seg tilbake i sofan og se på.

Gjest Gjest_*Anne*_*
Skrevet

Bøkene om Nynne synes jeg er mye bedre enn Bridget Jones.

Har ikke sett filmen ennå, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Tv-serien bygger nok på den første boken, for i den andre har Nynne vært gift, blitt skilt og har ett barn.

Skrevet
Bøkene om Nynne synes jeg er mye bedre enn Bridget Jones.

Har ikke sett filmen ennå, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Tv-serien bygger nok på den første boken, for i den andre har Nynne vært gift, blitt skilt og har ett barn.

Hm, men kanskje hun blir gift og får et barn etterhvert i serien?

Skrevet
Rosenrød: Den går i reprise lørdag kl. 21.05, på TVNorge :)

Nei, nei! Den går på TV3! :)

Synes serien var grei. Kommer til å se på den hvis jeg har tid.

Skrevet

Noen som så det i går? Synes episoden i går var bedre enn den første.

Skal ikke påstå at det er en kjempebra serie, men helt grei dersom en ikke har noe annet å fordrive tiden med... :)

Skrevet

Så den i går (har ikke sett det før). Dette vil jeg se mer av! :)

Skrevet

Jeg synes faktisk Nynne er ganske så morsomt jeg. Episodene blir egentlig bare bedre og bedre...

Skrevet

Har kun sett den første og den i dag, og syntes dagens var morsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...