Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres litt artig ut, og kunne være litt kule presanger til venninner. Men vil helst vite om produktene er gode?

Noen som vet?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hven er det som selger disse produktene?

Skrevet

Å! Stilige produkter da, eller ihvertfall emballasjen...

Ser ikke ut som det går an å bestille på nettet, men det står forhandlerliste på nettsiden deres. :)

Skrevet

Produktene er like bra so mde ser ut. Drit bra! Har kjøp mange produkter på nettet før, men de selger kun i butikker nå. men butikkene sender også hjem om du bor langt unna.. de gjorde det for meg :)

Skrevet

Leste litt på ingrediensene og mistet interessen.

Ansiktskrem bestående av talc og parfyme. nei takk.

Men lekker innpakning og konsept.

Skrevet
Produktene er like bra so mde ser ut. Drit bra! Har kjøp mange produkter på nettet før, men de selger kun i butikker nå. men butikkene sender også hjem om du bor langt unna.. de gjorde det for meg :)

Hvilke produkter er du mest fornøyd med. Tenker på det som blir sagt her om parfyme og talc i ansiktskremen. Høres kanskje litt heavy ut, men så vet jo ikke jeg hva som er i vanlige ansiktskremer... :forvirret:

Hva er du mest fornøyd med?

Skrevet

er mest fornøyd med Body kremen som har shimmer i seg. PS! alle kremer har parfyme og forskjellige ingredienser som såkalt er fy-ingredienser, men det komemr an på mengden av disse stoffene, og det er langt under kravene, så dette er ikke noe å bekymre seg for.

mange tror kremer som selges på apotek er så bra og rene, men dette er bare tull (har selv jobbet i apotek, og jobber nå på parfymeri (vi har ikke Glamourflage).

Ingen produkter er helt rene eller naturlige. alt er satt inn med forskjellige ting.

eksempel: om du legger en salat i kjøleskapet i flere uker...vil den holde seg? Nei, naturlige ting holder seg ikke, men må tilsettes med noe som holder en viss holdbarhet etc

Skrevet

Litt dumt og bagatellisere ingredienslisten kanskje.

Er enig i at det ikke er store forskjellen på apotek og parfymeri men det er fullt mulig å få tak i produkter uten disse fy-fy ingrediensene som du kaller dem, for ikke å snakke om parfyme.

Kortere holdbarhet er noe man finner seg i hvis man velger den naturlige veien.

Skrevet

ingenting er 100% naturlig. disse produktene er like naturlige som de aller fleste produkter man kjøper i alle mulige butikker. De er ikke testet på dyr. de er Eu-godkjent, og dette viser at produktene er godkjente på det norske marked også.

det er mengden av de ingrediensene som teller, og ikke hvilke ingredienser det er.

jeg har kjøpt de aller fleste produktene, og er veldig fornøyd. dette er jo velvære produkter, og ikke produkter som gjør noe nytte om du ønsker å fjerne rynker eller noe sånt..

tror det er best å prøve det selv, for alle har sine meninger uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...