Lille meg :) Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 For eksempel: Mascara: Øyenskygge: Foundation: Ansiktskrem: Lipgloss: Parfyme: ++
Gjest Deception Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 (endret) Ikke så lett å si, for man har jo mange favoritter, men akkurat nå: Mascara: Lancome L'Extreme, Lancome Hypnose, HR Spectacular, Kanebo 38* Øyenskygge: Chanel monoskygge i Safari, Clarins monoskygge i peau poudré Foundation: ID Bare Minerals, GloPressed Base (GloMinerals), HR Color Clone Ansiktskrem: Exuviance Evening Restorative Complex Lipgloss: Bruker knapt, men de glossy stiftene fra Dior og YSL er fine. Parfyme: Har maaange! For tida går det i Burberry Brit, Gucci Envy, Narciso Rodriguez, Jean Paul Gaulthier Classique, D&G Feminine Sånn cirka. Endret 25. september 2006 av Deception
Gjest Rilokiley Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Mascara: Liker stort sett YSL, shisheido,borjouir og cosmo girl sine. Er mindre begeistret for lancome, og dior sine. Æsj, men så har jeg veldig kranglete vipper. Øyenskygge: Bobbi brown, og stila Foundation: Chanel, husker ikke hvilken, har prøvd flere, og har likt alle.. (som maling på huden, men ser pent ut på huden min) Ansiktskrem: Finner ingen jeg liker godt. Enten så er de deilige med en gang, og kjempefete etterhvert, eller så føles de tørre og blir bedre etterhvert. Har litt fet blandingshud. Lipgloss: Elsker biotherm, chanel, dior og anna sui sine, hater lancome sine. Klissete og ekle Parfyme: Paco rabanne: ultra violet. Hår: Den headbanger sprayvoksen på orange boks fra Bed Head, Tigi
Gjest Blanca Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Det varierer, jeg har så mye, men det jeg bruker for tiden er: Mascara: YSL Faux Cils og Lancome Hypnose Øyenskygge: MakeUpStore cybershadow i Gold og Chanel monoskygge i Safari Foundation: ID fra B.E i Light og Chanel Vitalumiere Ansiktskrem: Dermalogica S.S.C og mandelolje Lipgloss: Chanel Glossimer i Ginger og Chanel Hydrabase leppestift i Morning Rose Rouge: Chanel i Fantasia Parfyme: Chanel Allure Sensuelle Øyenbryn: sett fra Chanel Mmm, jeg er visst på Chanel-kjøret for tiden
Søtpotita Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 (endret) Mascara: Gosh Øyenskygge: Chanel, Shimmer cubes, HM (dei 4 skyggane i avlange gjennomsiktige skrin). Foundation: Kanebo Ansiktskrem: Litt usikker, Aqua Fusion kanskje Lipgloss: Juicy Tubes, YSL Parfyme: Promesse frå Cacharel, Amour Amour (sommarvarianten). Solpudder: Dior Eyeliner: HM Augeskyggebase: ArtDeco Endret 9. oktober 2006 av Årolilja
Gjest Malina Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Mascara: YSL, Gosh, IsaDora og Lancome(jeg har mange favoritter) Øyenskygge: Estee Lauder, Chanel Foundation: Helena Rubinstein Color Clone og Chanel Universel Ansiktskrem: Decleor Hydra Floral(på tube) Lipgloss: Clarins
Scapa Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Mascara:Maybelline rosa med grønn topp) Leppestift: Clarins Make-up krem: Dermalogica,(farget krem spf15) Solpudder: Clarins duo bronze,men Helena Rubinstein har gså et nytt og veldig bra Øyenskygge:Chanel (har en les4ombres som jeg aaaldri blir lei av ) Parfyme:leter etter en ny...vaaanskelig....
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Vet ikke om jeg kvalifiserer til å svare i denne tråden, da jeg ikke har testet ut masse forskjellig, men er fornøyd med de jeg nå ha. Mascara: Diorshow Øyenskygge: liker Isadora sine, men venter på øyenskygger fra ID, som jeg har stor tro på Foundation: ID Bare minerals Ansiktskrem: Decleor mattifying.... (husker ikke helt) Lipgloss: Silkgloss fra L'Oreal Parfyme: Elisabeth Ardens Fifth Avenue og Daliflor
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Mascara:Ysl Øyenskygge: chanel Foundation:fra ckanel Lipgloss:Dior Har ikke funnet en ansiktskrem som jeg er helt fornøyd med enda Parfyme: Gucci Envy mee
Netten Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 Mascara: Lancôme L'Extreme Eyeliner: Lancôme Le Crayon Kohl Øyenskygge: PureLuxe Galaxy og Lush Øyenbryn: i.d. BareMinerals øyenbrynskygge og kost Concealer: Lancôme Maquicomplet Foundation: i.d. BareMinerals Solpudder: i.d. BareMinerals warmth Rouge: PureLuxe Giddy Ansiktskrem: Dermalogica Active Moist / Exuviance Evening Restorative Complex Lipgloss: Elisabeth Arden eight hour lip treatment med farge Parfyme: DKNY Women og Be Delicious
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 Maskara: En av flere fra Lancome, kanskje Hypnose. Har en i gullhylster fra Helena Rubinstein som også er god, men tørker fort ut. Øyenskygge: Alt fra Chanel Foundation: Equalizer fra Estee Lauder Lip gloss: DiorKiss Øyenkrem: Force C fra Helena Rubinstein Ansiktskrem: Aquasource fra Biotherm Ansiktsvask: Biosource-skummet fra Biotherm (grønn pumpeflaske) Shampo/balsam: All soft fra Redken Hårspray: Wella SP Ultimation Leppestift: Art Deco sine
Anglofil Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Mascara: Maybelline, mørkbrun. Ansiktskrem: Nivea. Lipgloss: En fra H&M, bruker det nesten aldri. Parfyme: Davidoffs Cool Water Shampo/balsam: Sunsilk blonde. Mvh Yvonne Endret 5. oktober 2006 av yvonne
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 Mascara:DiorShow og Lumene Star Effect Mascara Øyenskygge:Dior eller Mac Foundation:Chanel Ansiktskrem:Dior HydrAction / Lancome AquaFusion Lipgloss:Lancome Juicytubes eller DiorKiss Parfyme:Narsico Rodriguez for her/Escada Rockin Rio/SJP Lovely
LilleLy Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 Øyenskygge: Chanel (kvartett.. husker ikke mer nøyaktig Ansiktskrem: Christian Dior Energy move (for ung hud, jeg har normal hud) Rouge: Chanel Lipgloss: Christian Dior Parfyme:Eclat fra Fragonard, kjøpt i Frankrike, håper den også kan kjøpes på nett, for den fins ikke i Norge Ellers trenger jeg virkelig gode tips til mascara (har lyst hår, blå øyer, ikke spesielt mye eller lange vipper, trenger noe som først og fremst separerer vippene og ikke klumper. vet ikke hvilken farge jeg skal ha eller merke )
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Ellers trenger jeg virkelig gode tips til mascara (har lyst hår, blå øyer, ikke spesielt mye eller lange vipper, trenger noe som først og fremst separerer vippene og ikke klumper. vet ikke hvilken farge jeg skal ha eller merke ) ← Vertiginous Mascare fra Helena Rubinstein er den jeg har vært borti som separerer vippene best. Virkelig god effekt. Den blir riktignok tørr allerede etter et par måneder, men da er den vel nesten tom uansett.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 Mascara: Clarins Volume-mascara og YSL Faux Cils Øyenskygge: Har ikke brukt på år og dag, men liker skrinene mine fra Chanel Foundation: Helena Rubinstein Color Clone eller GloMinerals pressed base Ansiktskrem: Skin smoothing cream om morgenen og Jojoba om kvelden Lipgloss: Helena Rubinstein og Clinique Parfyme: Er ganske lei de jeg har nå, men ønsker meg Stella fra Stella McCartney
Darlin' Skrevet 8. oktober 2006 #17 Skrevet 8. oktober 2006 Spennende Mascara: Lancome Hypnose og Helena Rubinstein Lash Queen. De er bare fantastiske, gir masse volum og lengde. Øyenskygge: Ikke så begeistret for øyenskygger, må isåfall være de fra Clinique, nøytrale naturlige farger... Foundation: Kanebo kompaktpudder Solpudder: Clarins. Endelig et solpudder uten glitter, -de ser bare ikke naturlig ut..grusomme i dagslys.. Rouge: clinique, lancome, chanel Ansiktskrem: gule kremen til clinique Lipgloss: lacomes juicy tubes (er det bare jeg som liker de..? )Guerlain kisskiss gloss og Versace er nydelige... ellers er 8hour cream utrolig deilig hvis man ser bort fra lukten...heh Parfyme: Chanel Chance
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 Mascara: YSL og LANCOME Lipgloss:DIOR OG CHANEL Foundatin: CHANEL OG CLARINS Ansiktskrem: bruker jojoba olje om kvelden, men på dagtid varierer det, har ikke funnet en krem som jeg liker kjempegodt enda. (har vanskelig hud med eksem, acne, og huden er itillegg ømfintlig). parfyme: GUCCI ENVY MEE og DKNY
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 9. oktober 2006 #19 Skrevet 9. oktober 2006 Glemte.... Øyenskygge: Fra CHANEL Bodylotion: BIOTHERM OG VICHY
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #20 Skrevet 15. oktober 2006 Mascara: Fra Make-Up Store Øyenskygge:Chanel sine. Bruker mye kvartetten Nymphea Foundation: Chanel Universel Ansiktskrem: Fikk en prøve på en fra Chanel, den falt jeg for. Men liker også godt Vichy Oligo Lipgloss: Chanel cristalle, bobby brown, Make Up Store sine! Parfyme: Lovely fra Sarah Jessica Parker, den er helt himmelsk! Og MontBlanc sin feminine. Har prøvd utrolig mye forskjellig make-up, men går alltid tilbake til Chanel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå