Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har noen en tv å anbefale?

Det skal være en 32" flatskjerm som skal henges på vegg. Max budsjett er 10 000. Jeg vet cirka null om hvilke specs som er viktig.

Skal ikke brukes til hjemmekino, spill e.l., kun vanlig tv-titting; nyheter, serier osv.

Jeg syns egentlig tv'er med svart ramme og blank overflate er penest, men sølvfarget ramme passer best til interiøret forøvrig.

Og-viktig!- jeg må kunne handle i en butikk i Oslo-området i morgen.

På forhånd takk for svar!

Endret av Orthia
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ingen TV å anbefale i den prisklassen og den str.. Men har selv en Amoi tv 26 tommer (kjøpt på elkjøp). Er veldig fornøyd med den. Ikke av de dyreste i klassen men med absolutt bra bildekvalitet.

Men det lureste er kanskje å gå i en forhandler å se på TV. Hvis du bare skal se vanlig TV, og ikke spille el.l. ville jeg gått for LCD-TV og ikke plasma som er dyrere.

Viktig: sørg for å få sett bilder fra mottak og ikke DVD-spiller, da flatskjermene som regel er mer følsomme for signaler enn de gamle rørTV`ene.. Spør hvilke som er gode på dette området.. Mange kjøper TV`en med det beste bildet i butikken og kommer hjem og klarer ikke se TV i det hele tatt, pga overfølsomhet som ikke klarer å tyde signalene..Bildet i butikken har da vært fra DVD-spiller.. Sørg for at du har mulighet for å bytte den dersom mottar signaler dårlig.. Det finnerr du ut med en gang du kommer hjem.

Endret av Bare Bea
Skrevet

Vi har en 27' LG tv som er veldig god og ser fin ut (synes sort er finest). Du kan jo se på den i større variant? Den kostet 12-13.000,- når vi kjøpte den i januar, men prisene synker jo stadig :klappe:

Skrevet

Skal du ha 32' LCD, bør du ut med noen tusen til. Ellers får du gammel teknologi, og sendingene blir ikke bra.

Skrevet
Skal du ha 32' LCD, bør du ut med noen tusen til. Ellers får du gammel teknologi, og sendingene blir ikke bra.

Jeg tror dessverre jeg må si meg enig her... Hvertfall et par lapper til..

Skrevet

Sony Bravia. Eneste som duger, med mindre du er rik og kan kjøpe en Pioneer. Samsung begynner også få dreisen, men Bravia er alikevel tingen.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Vi har et 26" Samsung som vi kjøpte for en måned siden. Det er vi hvertfall veldig fornøyd med. Da vi kjøpte det vurderte vi å kjøpe et 32" Samsungfjernsyn til samme prisen, men de i butikken mente at 26" var mye bedre.

Det kostet ca 9000 kr.

Skrevet

Jeg kjøpte meg nettopp en Phillips 32" LCD-tv hos El-kjøp. Kjøpte den på nett, og sparte nesten 2000 kroner på det i forhold til å kjøpe den i butikken. Tror den kostet rundt 7000 kroner på nettbutikken. Helt grei tv for meg ihvertfall, jeg er kjempefornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...