Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Skikkelig glad-musikk som du bare må danse til?
Murron Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Å, den er lett Christian Waltz- wonderchild er bare så fønky at det ikke går an å sitte helt stille.. kanonlåt!
Kykkelikokos Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Å, den er lett Christian Waltz- wonderchild er bare så fønky at det ikke går an å sitte helt stille.. kanonlåt! ← Stemmer for den
TheHairyToothfairy Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Michael Jacksons Billie Jean og The Way You Make Me Feel
Knurr Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Beatles' Twist and Shout får det uten unntak til å rykke i føttene. Også Hit the Road Jack, da.
Malou Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Jump (For My Love) med Pointer Sisters.
Gjest Alf Kaida Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Beatles - Twist and shout Peter Gabriel - Sledgehammer Paul Simon - Late in the evening (må dog være liveversjonen fra Central Park)
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Den nye til " Furtano" ? det hun heter? er hvertfall slik:mysterious girl ett eller annet
Anglofil Skrevet 27. september 2006 #11 Skrevet 27. september 2006 (endret) I'm All Shock Up ~ Elvis Jailhouse Rock ~ Elvis Don't Be Cruel ~ Elvis Bamboleo ~ Gypsy Kings Son of a Preacher Man ~ Dusty Springfield Twentysomething ~ Jamie Cullum Just a Gigolo ~ Louis Prima La Bamba ~ Richie Valens Lady Marmelade ~ Christina Aguilera etc. Rock Dj ~ Robbie Williams Barbara Ann ~ The Beach Boys At the Hop ~ Danny & The Juniors Great Balls of Fire ~ Jerry Lee Lewis Hot Stuff ~ Donna Summer I Will Survive ~ Gloria Gaynor Dance to the Music ~ Sly & The Family Stone YMCA ~ Village People We are Family ~ Sister Sledge It's Raining Men ~ The Weather Girls Rockin' Robin ~ Bobby Day Rock Around the Clock ~ Bill Haley & The Comets I Can't Stop ~ Will Smith Wild Wild West ~ Dru Hill & Will Smith Give Me Tonite ~ Will Smith Men in Black ~ Will Smith I Got You (I Feel Good) ~ James Brown Personlig elsker jeg swingmusikk, og jeg får alltid lyst til å danse når jeg hører swingmusikk. Mvh Yvonne Endret 27. september 2006 av yvonne
Malou Skrevet 27. september 2006 #13 Skrevet 27. september 2006 Crazy av Gnarls Barkley!! ← Å ja, den også! Pluss nå om dagen 'I Don't Feel Like Dancing' med Scissor Sisters.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #15 Skrevet 27. september 2006 Beyonce med Deja vu og Justin Timberlake - Sexy back!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #16 Skrevet 27. september 2006 jazz machine - black machine!!!!!
Gjest Alyx Skrevet 27. september 2006 #17 Skrevet 27. september 2006 Violent femmes - Blister in the sun White Stripes - Hotel Yorba The Coral - Dreaming of You Basement Jaxx - Good Luck Tøyen - India Pindia Scissors Sisters - She's my man Lcd Soundsystem - Daft Punk Is Playing At My House N.O.A.H - Balkan Hot Step Det var noen
Sukkersøta Skrevet 27. september 2006 #18 Skrevet 27. september 2006 Shakira- My hipst don`t lie! ← Beyonce med Deja vu og Justin Timberlake - Sexy back! ← Sier meg enig med dere 2. Alt med shakira som en kan vrikke hoftene til er jeg med på. Samme med alt av salsa og latinsk musikk. Men jeg kan danse til det meste! Elsker å danse=)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå