Gå til innhold

Hvor gammel var du når du fikk ditt første kyss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var selv 18 år da jeg tok mitt første kyss. Det var ikke så romantisk som jeg hadde drømt om. Jeg var veldig sjenert av meg, tror det var grunnen til min sene debut. Jeg ble faktisk utfordret til å kysse en gutt jeg hadde snakket med på bussen. Vi skulle på byn, og vi fant tonen på bussturen. Jeg var litt brisen bare og jeg likte ham godt :)

Da vi kom fram ble vi enige om å møtes senere den kvelden men før han gikk ville kameratene hans at jeg skulle kysse ham.

Før jeg visste ordet av det gav jeg ham et lite kyss på munn, han ville ha tungekyss, men ikke jeg. Følte meg også flau siden de sto rundt og klappet for oss. Nei ikke noe romantisk minne nei :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mitt første kyss på sommermusikkskolen i 1996.. da var jeg vel.. teeenke... 14, ble 15... tror jeg da.

Uansett så var det på sommermusikk skolen og det var en gutt som jeg hadde drivi og tulla litt med og det ble litt småflørting. To av mine venninner og to av hans kamerater ble "sammen".... Så en dag så fant ikke han ene solbrillene sine.. som da selfølgelig han jeg tulla rundt med hadde lånt.. Så han måtte opp på et rom der han hadde hatt time litt før.. og alle tok det som en selvfølge at jeg ble med. Så jeg tuslet opp sammen med han jeg da, og så fort vi kom innenfor døra, så snudde han seg mot meg og kysset meg. Det var faktisk ikke klissete eller ekkelt. Må ta med at han spiller tuba. Og de fleste tubaister kysser som noen guder... hehe..

Vi ble nå aldri sammen pga avstand.. men kommer nok aldri til å glemme det *s*

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg var tretten og det var med en i klassen min. Det var ikke særlig romantisk eller godt.

Etter den tid har jeg blitt kysset maaange ganger så det kiler i tærne.....

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg BLE KYSSA da jeg var ca 18, men jeg anser ikke dette som at jeg kyssa noen. For, la meg forklare. Der jeg jobba deltid, var det en gutt som var et par år eldre enn meg, som tydelig viste interesse. Jeg var også svært sjenert, og egentlig ikke interessert i det hele tatt (var forelska i en på skolen jeg, som jeg selvsagt aldri fortalte det til, sjenert som jeg var). Når vi jobba om kvelden hendte det at jeg satt helt avslappa på en stol når der ikke var noen kunder, og han plaide av og til leke med håret mitt eller noe. Jeg hindra ham aldri i det, anså det som.. vel, greit nok. En sånn kveld kyssa han meg. Lett på munnen, ikke noe krevende. Etter det passa jeg på at jeg aldri var i en slik situajson igjen. Ikke det at jeg følte det ekkelt eller sånn, men jeg hadde bare ikke lyst til at det skulle skje igjen, jeg likte jo ikke fyren på den måten, bare som en god venn... Så det skjedde aldri igjen heller da.

Første gangen jeg kyssa en gutt selv, det er ikke et minne jeg ser på med direkte stolthet det heller... Jeg var 20. Egentlig delvis forelska i en fyr som ikke viste noen interesse i det hele tatt. Så var jeg på en konsert sammen med noen venninner på skolen da... og der var en gutt som sto rett bak meg som plutselig løfta meg opp på skuldrene sine... Vips, vel, jeg så godt da, men har noen noen gang sagt at Morten Abel er et pent syn på scenen? Vel, i alle fall, vi endre opp med å danse etter konserten, og da han ba meg bli med ut en tur, i friks luft, ja så gjorde jeg det. Under stjernehimmelen opplys av lyskakstere kyssa han meg. Ja, det høres kjemperomantsik ut, ikke sant? Hadde sikkert vært det også, dersom jeg i det minste hadde visst hva han het! Aldri sett ham igjen.. På toppen av det hele så så han jeg var forelska i dette... huff, for en ekkel følelse. (Selv om jeg på en måte likte tanken på at noen likte MEG, så skammes jeg litt i ettertid over det hele)

Noen måender etter dette fikk jeg min første kjæreste. Men jeg ser nok på det første kysset med min nåværende samboer som det mest søte/somantiske, til tross for den bissarre situasjonen.... Vi var egentlig bare venner. Venner som helt klart hadde utvikla følelser for hverandre, men pga min eks, så var vi "bare venner", og hadde på dette tidspunktet enda ikke innrømmet ovenfor hverandre at vi VAR forelska. Det var sommer, det var mai faktisk, og det var eksamenstid. Jeg hadde avtalt med ei venninne å komme ned på skolen "i løpet av dagen" for å jobbe med noen eksamensoppgaver, forberede oss litt. Jeg tusla ut i sola jeg, og traff på min kjære (da altså bare en venn) og en kamerat av ham. Jeg hadde slett ikke noe hastverk for å komme meg på skolen for å jobbe med eksamensoppgaver (hun hadde mye mer utbytte av dette enn meg uansett, da det i all hovedsak besto i at jeg forklarte henne løsningene). Det var sol, det var varmt, jeg ville heller være litt sammen med dem enn inne på et kaldt og mørkt rom (eller varmt og klamt) på skolen... Så vi snakka sammen vi da, og satte oss ned på en liten murkant. Denne var en anelse kjølig, selv om det var varmt, så gentleman som han er tilbød min kjære meg at jeg kunne jo stitte på fanget hans (Ja, vi hadde et slikt vennskap der det gikk helt fint, jeg så film halvt liggende i armkroken hans, han masserte skuldrene mine når vi hadde lest lenge til eksamen, sånne ting, avslappet og nært) Jeg gjorde det. Og hvelt hva som skjedde, hvordan det skjedde, det vet jeg faktsik ikke. Håret mitt skjulte det hele, så kameraten han som satt rett ovenfor oss så nok ikke dette, men hav han tenkte, det vet jeg ikke...) i alle fall, i skjul bak håret mitt møttes leppene våre for første gang. Helt forsiktig, nesten ikke i det hele tatt.... Men mer enn nok til å sette hjertet mitt i galopp i alle fall. Jeg innså at det ikke var noe annet valg for meg, der og da, det var denne gutten jeg skulle være sammen med, ikke min eks. Vi fortsatte snakket som ingenting, og etter litt gikk jeg på skolen. Satt der, så konsetnrert som jeg bare klarte om eksamenoppgaver og makroøkonomi... *pip-pip* Jeg fikk sms. Den har jeg enda. "møttes leppene våre?" står det i den. Jeg husker ikke helt hva jeg svarte, vet at svaret ikke var "ja" (enda det var sannheten) men en eller annen formuering om "hva synes du om det da?" eller noe slikt. Det medførte en liten sms-samtale frem og tilbake, mens jeg altså, så konsetrert som jeg bare klarte, forsøkte å forklare makroøkonomiske teorier. Min venninne synes jeg virket ukonsentrert... kan man skjønne det?

Det gikk som det måtte gå. Ja, han er jo samboeren min nå, det har blitt mange kyss siden den tid, men dette minnet det gjemmer jeg i mitt hjerte, og smiler når jeg tenker på det.

Skrevet

Jeg var 15.

Jeg og noen kamerater var på besøk hos han som jeg kyssa. Vi såg på film, og var alene i huset. I løpet av filmen tok vi hendene over på hverandres lår og strøyk hverandre, såg på hverandre. Det var jo heldigvis mørkt i hele rommet, men lyset fra tv'en gjorde at vi såg bare hverandre. Jeg var veldig avslappa fordi vi hadde vert venner et halvt år uten noen føleser ... Kun nå i den siste uka. Det var merkelig, men spennende alikevell.

Da kammeratene hadde gått, låg vi oss ned på sofaen. Og nerma hverandres munn sakte med sikkert ;) Så kyssa vi lett, men det ente opp med at vi tungekysset. Det var godt først, men ikke etterpå, det ble rett og slett for mye, selv om han ikke tok tunga så langt ned i kjeften.. Det var han som "lærte" meg det for å si det sånn...Men jeg fant ut at det var ikke noe særlig, og jeg liker det ikke noe særlig den dag i dag heller. Tunga har sin plass andre steder :lol: (ryggen, magen...o.l)

Skrevet

Jeg var 14 år.

Var på fest sammen med kjæresten min, og han var 17 år (kjempekjekk og dødskul... :briller: )

Vi sto bak huset da han kyssa meg...................Det var det veste jeg hadde vært med på, jeg sprang fra festen og slo opp med gutten :ler:

Sånn kan det gå, heldigvis så forsto jeg senere hvor deilig det egentlig var :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk vel mitt første kyss, tungekyss, i 7.klasse.Tror det var i 7.klasse ihvertfall..

Jeg, min beste veninne og en kamerat av oss skulle sove i telt en natt.

Så lekte vi Kyss, klapp og klem, men "utviklet" det til kyss, tungekyss og sugemerke...*ler*

Så det gikk som det gikk, og det var svært lite romantisk for å si det mildt!

Deiligere kyss fikk jeg i 8.klasse når jeg fikk min første kjæreste.

Det første kysset jeg fikk av samboeren min, ble ganske snålt..Jeg var kjempenervøs, var blitt ganske forelska i han, også spilte vi biljard, og plutselig kyssa han meg..jeg ble stiv som en stokk, så forfjamsa var jeg..men det ble bedre kyss utover dagen da :hoho:

Skrevet

Mitt første kyss fikk jeg når jeg var 14 år av min helt nye kjæreste. Var faktisk ganske romantisk tatt i betraktning at vi bare var 14.. Kysset hele kvelden :hjerter:

Skrevet

*ler* Jeg fikk mitt første, og eneste, kyss da jeg var 11. Vi spilte en slags poker der min 13 år gamle kusines 12 år gamle kjæreste var prisen. Dvs at når vi hadde samlet en viss poengsum fikk vi f.eks en klem, et kyss og til slutt tungekyss fra gutten. Vel, jeg fikk egentlig ikke så mange poeng, men kusina mi tvang kjæresten sin til å kysse meg to ganger... og han gjorde det selv om jeg protesterte vilt (og det var bare spill fra min side... jeg var nemlig meget forelsket i gutten).

Etter det har jeg ikke kysset en eneste gang.

:ler::ler::ler:

Skrevet

Jeg hadde akkurat fylt 15, var kjempeforelska i en fyr som jeg ikke ante hvor jeg hadde... :lol:

Han viste interesse innimellom, for så å overse meg helt i perioder... Ikke greit, nei...

Tidlig i august traff jeg ham på en fest der hvor jeg kommer fra... Ble med han og gikk en tur, satte oss ned i gresset et stykke unna festlokalet.. Plutselig kyssa han meg, et veeeeldig VÅTT kyss vel og merke... :ler:

Det ble mange flere kyss den kvelden, faktisk så mange at jeg fikk husarrest av mine foreldre etter festen... :oops: Hehe, merka jo verken til tid eller sted der vi satt, og da festen egentlig var ferdgi 01.00 og min pappa som skulle hente meg ikke fant meg/oss før klokka var ca. 02.30, så *kremt* da var de ikke særlig blide på meg... :lol: Må jo nevne også at dette var min første offentlige fest, jeg som kommer fra bondelandet så fikk jeg gå på min første offentlige fest først etter jeg ble konfirmert.

Jeg ble aldri sammen med denne gutten, men vi rota Gud vet hvor mange ganger...

Etter å ha testet ut kyssene til flere andre gutter, så har jeg aldri helt forstått hvordan jeg kunne synes den første gutten var så flink til å kline med sine vååååte kyss... :ler: Forelskelse gjør blind var det vel noe som het?? :wink:

Lillian

Gjest Gjester nå
Skrevet
Jeg var selv 18 år da jeg tok mitt første kyss.....

Angående ditt innlegg i "Utroskap/galskap":

Du slenger ut påstander/spydigheter om moralen til andre og får tilsvar.

Hva med å komme med noe konstruktivt som oppfølging. Har du ikke noe annet å fare med enn å provosere skjønner jeg at du glatt hopper over og starter en slik "barnslig" tråd som dette . Ja du har rett i at det kan være lett å være moralsk og fordømmende men, det betyr ikke at alle har svin på skogen. Å ha moral, selvinnsikt,respekt og vilje til å følge "spilleregler" er da ikke en negativ egenskap i et samliv ..Er det vel?

Gjest Zalomine
Skrevet

Uten å ha lest den andre tråden, men... "gjester nå", var DETTE et konstruktivt innlegg da? Her har vi en koselig tråd der vi mimrer om første kyss, og så kommer du med noe som har totalt INGENTING med saken å gjøre....

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var i september i fjor faktisk. da var jeg 16. nå er jeg 17 og har kjæreste for andre gang, og er så lykkelig :)

Skrevet

Jeg var 17, nesten 18 og en smule nervøs....men det gikk bra :)

Klems,

Julie

Gjest Gjester nå
Skrevet
Uten å ha lest den andre tråden, men... "gjester nå", var DETTE et konstruktivt innlegg da? Her har vi en koselig tråd der vi mimrer om første kyss, og så kommer du med noe som har totalt INGENTING med saken å gjøre....

Sant nok...Beklager! :oops:

Skrevet

jeg var 14 og husker det ennå.... :kyss:

*mimre mimre*

Gjest Zalomine
Skrevet

Synes dette var en KOSELIG tråd jeg, ikke barsnlig, så la oss fortsette i den koselige retningen, og mimre over kyss... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...