Gå til innhold

En kanarifugl bekjennelser


Pasha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjeder meg.

mannen er hos en kamerat i kveld,

og ikke noe bra på tven...

trur jeg da,.. har ikke sjekket så nøye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å prøve å rydde i klesskapene i dag.

Det trengs.

Har også planer om å kjøpe et klesskap til, for å ha på det andre soverommet. oppevaringsplass er alltid greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke skrevet noe referat fra ferien min..

men her kommer det.

Vi hadde 3 herlige uker i Usa. Har sett og opplevd masse. Det var (naturlig nok) de 10 dagene i New York vi gjorde mest. Men også i Baltimore området fikk vi opplevd litt. Dro ikke til oacen city. De første dagene i baltimore området var det for dårlig vær til det, og de siste var vi hos kusina mi og hun jobbet jo om dagene så da fikk vi ikke gjort det. Men det tar vi igjen om 2 år, da vi planlegger en roadtrip der.

I New York gjorde vi de fleste ting som turister gjør. Var et par turer i Central Park. En gang i dyreparken der og tittet på dyra. Den andre gangen var vi oppe ved boathouse og området rundt der. FIkk sett på statuen av HC andersen og alice i eventyrland.

Vi dro ut til statue of liberty og elis island. Man kommer ikke så særlig langt oppi statuen lenger, men det var jo moro uannsett, ellers tok vi sigheingbuss rundt omkring i byen, var på empire statue buildning, giftet oss :) , Bryant park, ground zero, naturhistorisk museum og mye annet.

En kveld dro vi på broadway og så på Lion king. Kjempebra show.

Når vi var i Baltimore området dro vi inn til washington og så på det man vanligvis ser på der. (monomentet, hvitehus, lincon ++) må innrømme at new york er er mer spennende by. Ellers var vi på akvariumet i baltiomore og fikk sett på delfinshow. Vært på et par kjøpesenteret, sett noen små byer (de to vi bodde i), vært på krabberestaurant der man får krabbene servert direkte på bordet og sitter og spiser med henda.

Vi har vært på grillfest hos noen venner av kusina mi, og levd som "amrikanere".

For de som har hjemmesiden min er det et mer fyldig referat der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ida! Vil bare hilse på i dagboka di. Og jeg må si jeg ble nysgjerrig på hvorfor du hopper sånn? Hva har skjedd? :)

(Heia Start)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah så gøy da, hvilket merke (bil)? :-D

Jeg tipper LILLESTRØM! :sjarmor: ??

Ååå.. det hørtes ut som en herlig USA-ferie!

Hatt en fin helg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm helt riktig det epica. Eneste laget som er noe i norge det :sjarmor: (mannen ikke helt enig..

Bilen er av merket Honda Hr-v. 4hjulstrekker og "høy" bil. Kjempefin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det jobb igjen.

kan ikke si at jeg gleder meg. Ferie er deilig.

men det går nok bra bare jeg kommer i gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg å bli passe lei stabæk..

først får de jo en bot pga av at de sang rasistik sang mot lsk-treneren.

i går på åråsen hadde de et banner med samme utgangspunkt.

Les mer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli passe lei stabæk..

først får de jo en bot pga av at de sang rasistik sang mot lsk-treneren.

i går på åråsen hadde de et banner med samme utgangspunkt.

Les mer her

I utgangspunktet er det jo ikke noe galt i å skrive "vi reiser hjem 19:45", for det gjør man jo gjerne når man er på en kamp som starter kl 18. Men i denne saken var det tydelig ment for å provosere, og slikt skal man ikke godta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg frøken :)

Ny dagbok ser jeg =) Lillestrøm har gått på trynet igjen.. skal et mirakel til før vi får no seriegull ihvertfall :forvirret: Eneste trøsten er at vålerenga ligger langt nede.. hehe =)

Går fra for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunne jo ha vært moro det banneret, men her er det jo bare ment for å provosere og da er det jo ikke like artig. Satser på at de får en kjempebot jeg.. og gjør slik man gjør i andre land.. lar laget spille for tomme tribuner.. det hadde vært noe det.

Gitte: bare bra her, selv om gutta våres ikke gjør det så bra som de burde, men så lenge vi slår enga så er det vel greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...