Gå til innhold

Maggis Sottero

Gjest Gjest_Lilli_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lilli_*
Skrevet

Har funnet drømmekjolen!!!

Noen som har sett denne i levende live?

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?sh...ze=8&style=J135

er den like fin? Og hvem selger disse kjolene?

Og hva er ca "vanlig pris" på MS kjolene? Er det f.eks mye å spare på å kjøpe den i København? (skal dit på jobb så er ikke som om reise og opphold kommer i tillegg ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ingenting av det du spør om, men jeg og synes den kjolen er helt nyyydelig. :)

Skrevet

De selger MS på Kristins i Lillestrøm hvertfall.

Gjest Gjest_Lilli_*
Skrevet

Enig! Den er rett og slett fantastisk og helt i tråd med det jeg hadde sett for meg!

Krysser fingre for at noen vet noe om den!

Går det kanskje ann å ringe Kristins og spørre om de har den inne mon tro?

Skrevet

Jeg fant også min MS-drømmekjole på nett. Ringte Kristins og fikk vite prisen i Norge. Sitter nå og grubler på om jeg skal ta sjansen på å bestille den fra USA (til halve prisen) :sjenert:

Skrevet

Den er kjempe fin :hjerte:

Min MS er kjøpt brukt (har vært leid ut) og det var en DYR modell...jeg mått ut med 10.900 selvom den ikke var ny. Skulle jeg hatt den helt ny var prisen 18.900kr Men dette er visst ikke vanlig.

Tror det er normalt at de ligger på rundt 12.000kr

Skrevet

Jøss, jeg ser at min oppfattning av MS kjoler nok er basert på feil grunnlag, for denne kjolen var da kjempefin :D Jeg satt klar med "kaaaaake" utrop mens jeg ventet på at siden skulle åpne seg, men opp dukket jo noe helt annet enn jeg hadde forventet. Har sett litt videre på de andre kjolene, og ser jo at de faktisk har ganske mange ulike modeller (absolutt kakemodeller endel av det, men masse annet også). Så feil kan man altså ta, og smek på fingeren for fordommer.. :ler:

Gjest Gjest_Lilli_*
Skrevet

Gjest: hehe- akkurat det samme jeg har tenkt om MS "det skal jeg hvertfall ikke ha", men det var faktisk et par nydelige i samme stilen som denne, f.eks en som heter Grace Ann.

Sendte en mail til Fru Larsen i Sandefjord- de hadde den ikke inne, me kunne skaffe den hvis det var den jeg ville ha. Men det er jo strengt tatt risky er det ikke?

Du som lurte på om du skulle betsille den fra USA- hvor på nett har du funnet din kjole? Har funnet Grace Kelly på ebay hos en forhandler som heter VALcollections. Noen som har erfaringer derfra?

Skrevet

Kjempefin kjole og veldig forskjellig fra alle de andre MS kjolene.

Skrevet

Må bare få sagt at kjolen er noe av det nydeligste jeg har sett.

Gjest Gjest_Lilli_*
Skrevet

Må bare si at jeg blir såååå glad for at så mange er enige med meg i at den er fantastisk! :klem:

Nesten så jeg ikke tør prøve den i frykt for at den ikke skal passe.. hehe... :sjenert:

Skrevet

Du som lurte på om du skulle betsille den fra USA- hvor på nett har du funnet din kjole? Har funnet Grace Kelly på ebay hos en forhandler som heter VALcollections. Noen som har erfaringer derfra?

Har sett den både hos bridesave.com, men ser ut til at de har avsluttet nettbutikken sin, og http://www.bestbridalprices.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...