Gå til innhold

Kastet klærne - fikk 60 øre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra artikkelen kan det jo virke som det magasinet først og fremst har gjort seg skyldig i er dårlig informasjon ift om det var netto eller brutto-inntekter de skulle få prosentandeler av. Men at det er en del snusk i den bransjen, er vel ingen nyhet...

Skrevet

Samtidig har jenta undertegnet kontrakten...det er faktisk lov å tenke selv...

Skrevet

Jeg trodde de fleste hadde lært seg forskjellen på netto og brutto når man er over 18 år, som man må være for å stille opp på slike bilder.

Dessuten blir man ikke rik av å kaste klærne i Norge, hvis det var et ønske om å tjene penger som gjorde at denne jenta kledde av seg foran kamera.

Skrevet

Man må manglse vesentlige hjerneceller for å stille opp på noe sånt og tro at det er rederlige mennesker som står bak, og at man skal blir rik. Og tro at man ikke blir trakkasert når man står frem med fult navn osv??? hvor dum går det an å bli da??

Skrevet

Hvor smart er denne Skalmeraas i Onlinemagasinet, han sier at jentene tjener mer enn ham selv... :roll: Til og med de som får utbetalt kr. 0,60 øre får mer betalt enn hva han selv har i lønn, sier han. Særlig!

På den annen side må det finnes mange stupidiotiske jenter i dette landet. For en uanstendig og tøytete oppførsel. Har de ikke fått oppdragelse? :overrasket:

Skrevet (endret)

Jeg synes også jentene kan takke seg selv, temmelig patetisk å etterpå si "ops, dette burde jeg vel ikke gjort..." En jente i lokalmiljøet stilte opp i onlinemagasinet, ble til og med intervjuet i lokalavisen om det, dette skulle brukes som et springbrett til en karriere som den nye Aylar, fortalte hun. Vel.... blir nok noen "told you so" etter de siste dagers oppslag....

Endret av Susannah
Skrevet

Kjære vene, hvis jeg hadde vært så dum at jeg stilte opp på dette, hadde jeg ikke sagt det til en levende sjel. Dumme bimbo :ler:

Skrevet

Det er lov å dumme seg litt ut da, ikke døm dem for hardt.

Mange av dem har hørt igjennom tenårene at "de er jo så pene, de må prøve seg som modeller" og når de gjør det, så oppdager de at det er haugevis med pene jenter som har hørt samme visa og de erfarer at de må begynne nederst og så jobbe seg oppover.

Dog, er det lov til å forhøre seg om hva slags mennesker man skal jobbe med. Og sørg for å få betalt når man kaster klærne og skal ut på nettet.

Skrevet
Hvor smart er denne Skalmeraas i Onlinemagasinet, han sier at jentene tjener mer enn ham selv... :roll: Til og med de som får utbetalt kr. 0,60 øre får mer betalt enn hva han selv har i lønn, sier han. Særlig!

På den annen side må det finnes mange stupidiotiske jenter i dette landet. For en uanstendig og tøytete oppførsel. Har de ikke fått oppdragelse?  :overrasket:

Klart det er sant! Han gjør det jo gratis, for å se naken damer ;)

Gjest "gjest"
Skrevet

Billig bare fordi man er naken foran kamera?

Dere kan da litt bedre enn det?

Skrevet

Jeg synes det bør være lover som beskytter dumme jenter mot griske kapitalister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...