Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei, Håper det er greit at jeg sniker meg inn på et kvinneforum, selv om jeg hører til den mannlige delen av befolkningen. Grunnen til at jeg spør her er rett og slett at dere kvinner er så mye flinkere på dette med møbler og interiør, så da anser jeg sjansen for å få svar som mye større på dette forumet. Tingen er at jeg så noen stilige møbler i en boligannonse, men så har jeg ikke klart å finne ut hvilke møbler det er, og hvor jeg evt kan få kjøpt de. Håper derfor det er noen smarte sjeler der ute, som gjenkjenner disse møblene, og kan fortelle meg hvilke det er. Det gjelder sofabordet, og tv-benken som kan sees på bildet her. På forhånd takk! /Tormod
Gjest Damegjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg vet ikke hvor du får tak i disse, men jeg vil også gjerne vite det. Spesielt den tv/stereobenken! Den var fin!
Arwen Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Tror de har noe i samme stilen på BoConcept hvertfall. Der kan man omtrent designe alle møblene selv.
onyx Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Tv-stereobenken er ihvretfall fra Ligne Roset ( http://www.ligne-roset.co.uk/?sec=products...rid=137&page=0). Kaffebordet er jeg litt mer usikker på, men fullt mulig det også er Ligne Roset. Er ihvertfall i samme stil, så er nok sannsynlig.
ashera Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Samme stilen får du litt rimeligere på www.bolia.com.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Har du ikke lyst på noe litt lunere og mer hjemmekoselig, da?? (syntes ikke dette var noe fint i det hele tatt, jeg.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå