Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Idag har jeg begynt på første runde med pergo, dobbel dose. Skal til ul om en uke for å se hvordan det ligger an, og evnt sette ovitrelle. Men hvordan i all verden skal jeg klare å vente først en-to uker på eggløsning, og så to uker til for å teste? Hvordan i all verden har dere andre overlevd ventetiden? :klø:
Gjest Bertine Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 he he.. kjenner meg så godt igjen! Det er grusomt ! Dagene snegler seg av gårde.. Er vel viktig å holde seg opptatt med andre ting? Klaffet ikke for oss første runde med pergo.. nettopp ferdig med 2 runde, har satt sprøyte, så nå er det bare å vente..
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Er vel viktig å holde seg opptatt med andre ting?← Lettere sagt enn gjort.. Tror ikke holdet mitt vil bli velfungerende igjen før jeg tester positivt, jo lengre vi har prøvd (15 mnd nå) jo mer dreier alt seg om prøvingen.
Gjest Bertine Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Lettere sagt enn gjort.. Tror ikke holdet mitt vil bli velfungerende igjen før jeg tester positivt, jo lengre vi har prøvd (15 mnd nå) jo mer dreier alt seg om prøvingen. ← jeg vet jo det da Men dagene går jo fortere om en prøver å holde seg opptatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå