Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ordne sy-møte? Der hvor en skravler og møtes og har det gøy en gang i måneden ?Eller er det oftere? Har aldri vært på det før jeg.

Hva gjør man på sy-møter ? :)

Skrevet

Symøter/klubber er jo kjempegøy.

Dette med å sy er jo bare en unnskyldning egentlig.

Var med i en syklubb da jeg var tenåring.

Da satt vi på rommet til den vi var hos (gikk på omgang) og skravlet om alt mulig. Tror ikke at vi sydde noe.. :D

Hvordan man ordner det..

Samle noen gode venninner. Bytt på å holde symøtet hjemme hos hver av dere og kast ut alle mannfolk.

Kaffe/te og kaker er et must.

Evt. vin, ost og kjeks... men da kaller dere det "vinklubb" i stedet :ler: .

Hvis dere vil, så kan dere jo ta med strikketøy og broderi også.

Kommer nok litt an på hvilken "fase" dere er i.

Hvor ofte man samles er vel opp til hver enkelt.

Selv synes jeg at en gang i måneden hadde holdt.. fort gjort å bli lei.

Mye morsommere å samles sjelden, da har man mer å prate om.

Jeg vil ha syklubb... :cry:

Gjest indiangranny
Skrevet

Ja jenter da strter vi en sy klubb da så enkelt er det. :D

Liker slike syklubber jeg jeg og 8 venninner hadde en slik en i ungdommen.V fikk skravlet og sydd mye.Vi ble ferdig med alle håndarbeidene vi hadde fra skolen. :sjarmor:

hilsen

Gjest Zalomine
Skrevet

Noe slikt ville jeg likt å være med i!!! Men jeg har ingen venner som bor i nærheten av meg (og uansett ingen som ville vært med på noe slikt!) Men det hadde vært koselig! Jada, jeghar et broderi liggende som jeg kunne tatt med og brodert litt her og der, det viktigste er jo det sosiale! ååhh.. som jeg ville likt en sånn mulighet. Savner venner jeg.. som jeg SER, ikke bare skriver/snakker i telefonen med....

Har du muligheten til å lage til noe slikt, ja gjør det, det krever vel ikke all verden, men gode venner er kjekt å ha!

Skrevet

Det hadde vært kjempegøy med syklubb. Skulle ønske jeg hadde noen å starte det med her i nærheten..... :(

Skrevet

Kansje Fredagsbarn og Lille blå og jeg skulle startet en sy-klubb? :) Jeg som nylig har flyttet hit til Oslo kjenner ingen her enda.

En eller annen gang skal jeg klare å få ordnet et sy-møte.

Tenk så gøy å skravle og le og ha det koselig.

Gjest Zalomine
Skrevet

Det ville vært kjempekjekt, men jeg bor jo i Bergen.... Men tenk hvor koselig det kunne ha vært... :)

Gjest indiangranny
Skrevet
Kansje Fredagsbarn og Lille blå og jeg skulle startet en sy-klubb? :) Jeg som nylig har flyttet hit til Oslo kjenner ingen her enda.

En eller annen gang skal jeg klare å få ordnet et sy-møte.

Tenk så gøy å skravle og le og ha det koselig.

Skal vi lage sy møte jeg bor i Oslo

Skrevet

Om dere kommer hit til sørlandet så skal jeg jammen be dere på symøte hos meg. Det hadde vært så kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...