Sun Mei Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Noen tips? Kjøper dere julegaver til kolleger? Hvor mange dreier det seg om og hva bruker dere pr. person?
Champagnepiken Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg gir alltid noe til de nærmeste kollegene mine, men vanligvis "bare" noe juleknask jeg har laget selv. Sju-åtte stykker som får brente mandler eller noe annet godt.
Sun Mei Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg har 11 kolleger og det er vanskelig å si at den ene er nærmere enn den andre
Champagnepiken Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Da ville jeg faktisk laget mandler eller noe annet til alle sammen. For jeg skjønner det er vanskelig å si at noen skal ha og andre ikke. Jeg har derimot godt over 30 kolleger, så det blir en annen sak.
Arwen Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg har for mange så jeg kjøper ingenting.
trønder Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 5-6 av mine beste kolleger får ei helflaske Braastad XO hver...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Sjefen får kanskje en flaske vin eller noe sånt, og hvis jeg snubler over noe småtteri som ikke koster for mye, og som passer perfekt, så kjøper jeg det til de andre. Ellers kan det hende at jeg spanderer godis eller pizza eller noe sånt på alle sammen på lille julaften, for da jobber jo hele gjengen.
Pasha Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 kjøper ikke gaver til noen av kollegane mine
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Nei, jeg ønsker ikke å favorisere noen fremfor andre så åpenlyst som det å gi en gave er. Det jeg eventuelt gjør ved slike høytider er å bake med noe sjokoladekaker/muffins, eller tar med en kake.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Jeg har ca 600 kolleger, så det blir kun de to jeg jobber på team med. Som regel noe hjemmelaget knask. Pleier å bli mottatt med store øyer og vann i kjeften det... Det er jo bare en liten oppmerksomhet, så legger ikke så mye i det. Ikke noe stress er det heller.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Noen tips? Kjøper dere julegaver til kolleger? Hvor mange dreier det seg om og hva bruker dere pr. person? ← Abseutt ikke. Da må det være en kolega som man samtidig er en venn av på fritiden. en venn man har hatt lenge. En kolega av meg kjøpte til hele avd. gavene var kjøpt etter stand og stilling om dere forstår. Man snakket om det i flere år i ettertid.
Susan Sto Helit Skrevet 27. september 2006 #13 Skrevet 27. september 2006 Noen tips? Kjøper dere julegaver til kolleger? Hvor mange dreier det seg om og hva bruker dere pr. person? ← Har kjøpt en gang til mine nærmeste kolleger, som jeg også hadde mye med å gjøre på fritiden. En liten symbolsk sak. Tipper ca 25kr pr.pers (Til 3 stk) Det var mest en hyggelig gest, og ikke noe noen forventet.
Xania Skrevet 27. september 2006 #14 Skrevet 27. september 2006 Kjøper kun julegave til ei av kollegene som også har blitt ei venninne jeg er sammen med på fritida. Har altfor mange kolleger til å kjøpe noe til alle. Synes en boks/glass med hjemmelaget juleknask er et fint tips hvis du skal gi gave til kollegene. Ikke for personlig, og blir garantert satt pris på.
Chica Skrevet 27. september 2006 #15 Skrevet 27. september 2006 Nei, det har ikke falt meg inn å kjøpe julegaver til kollegaer. Men så gir jeg nesten ikke julegaver til venner heller jeg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå