Gjest Tweek Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Skal se etter vintersko, men hvorfor er alle så stygge og ser ut som ride sko? Æsj
Gjest Tweek Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hvofro er det ingen som er enig med meg Eller uenig!
FashionySara Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 går ikke så mye med "sko", mest støveletter..og der synes jeg det er mye fint..
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg har ikke sett etter vintersko enda, men jeg har ikke high hopes...
Gjest Tweek Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Ok, sko/støvlette sånn du bruker på vinteren, hehe. Jeg syntes så mange ser ut som ridesko, og det er bare en hel flate rullet sammen, og det er ut som man bruker st. 50 for de er så rart laget Jeg må bruke laangt tid for å finne noen fine
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Er veldig glad for at rund tå er tilbake for fullt. Hater spisse og flate langbein sko. Er heller ikke særlig begeistret for kilehæl, ei heller nedbrettet eller rynkete skaft. Så da sier det seg selv at ting kan bli litt vanskelig. Fant ett par jeg likte på Lille Vinkel - men de kostet over 2000kr så det er utelukket - dessverre. Har ganske fine vintersko fra noen år tilbake så det blir vel å bruke de en sesong til mens jeg venter på traktorsålene (hehe)
Gjest niomi Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Jeg har gitt opp, jeg. Og ender nok en gang opp med Doc Martins. I år tror jeg jammen meg jeg skal investere i noen som er helt knehøye, gitt. Fine til skjørt og knebukse. Så får heller mora mi rive av seg håret når hun ser meg. Mange fine vintersko til bukser, da, suns jeg. Men når man skal ha skjørt/korte bukser, er det ikke så kult med "traktorskoa", liksom. Og støvletter har jeg mer eller mindre gitt opp å finne. Syns leggene mine er fine og slanke, om enn litt muskuløse (fotballegger, ja). Men støvletter er kul krøll umulig å finne. Målte omkretsen på leggene mine her om dagen 41 ca!! Btw: Har sjekket Duoboots. KJEDELIG!!!!!
Gjest Tweek Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Jeg digger å rund tå, syntes det er så søtt
Krista83 Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Jeg har ikke funnet mine vintersko enda jeg heller, normalt så kjøper jeg dem i august... Håper jeg finner noe litt pene klassiske snart. Tror jeg skal investere i skikkelig skinnstøvletter i år...
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 jeg elsker rund tå og tykk, høy hæl på både pumps og støvletter. men nå er det ganske skummelt og slitsomt å vasse rundt i snøen med høye hæler! har mange lekre høststøvletter men gruer meg til snøen kommer. har et par gamle knehøye doc martens men jeg prøvde dem i snøen i fjor og jeg fikk blåkuler på bena av de! (fordi skinnet hadde misformet seg rundt foten og presset på de gale steder).
brumma* Skrevet 27. september 2006 #11 Skrevet 27. september 2006 Jeg har lett og lett, men ikke funnet noe jeg heller. Er på jakt etter noen støvletter uten hel som ikke får meg til å se ut som en cowboy/kjerring/rideskolejente/80s hore... Det er vanskelig! Har funnet noen få okey, men de har vært så grisedyre!
miow Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 Fine vintersko som ikke er glatte (og da er doc martens utelukket) FINNES IKKE
Gjest niomi Skrevet 27. september 2006 #13 Skrevet 27. september 2006 Hallo,det er jo glatte vintersko som er artig, da! Sklir ned til t-banen på 5 minutter, jo - mot normalt 10! Også bruker jeg brodder på de når jeg ikke vil skli.....
Gjest Tweek Skrevet 27. september 2006 #14 Skrevet 27. september 2006 Ok, hvis dere kan hjelpe meg her. Jeg har lyst på støvletter med rund tupp, syntes det er så fint. Jeg vil ikke ha så høyt skaft, kanskje midt på legger eller noe. Jeg jeg tror jeg har lyst på litt "rynkete" skaft på en måte, og jeg vil at de skal være litt høye, men overkommelig for sørlandsvinter, hehe Har noen sett sånne? Det er mulig jeg syntes forslaget deres er stygt, fordi jeg er kresen men prøver å ikke være det
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #15 Skrevet 27. september 2006 (endret) Disse syns jeg er fine. De er ikke så lange, men kjempefine på. De er fra dinsko. Og disse syns jeg er kjempefine. Fra Dna. Disse er classy og fine, står på min ønskeliste. (også fra Dna) Endret 27. september 2006 av Tanita
Gjest Tweek Skrevet 28. september 2006 #16 Skrevet 28. september 2006 Var ikke så gale faktisk, men jeg likte ikke de hvite. Jeg skal ut å se når jeg har fri en dag, hehe
Gjest Deception Skrevet 28. september 2006 #17 Skrevet 28. september 2006 Disse er classy og fine, står på min ønskeliste. (også fra Dna) ← De har jeg! Kjempefine, men 9.5 cm høy hæl, og veldig glatte= ikke vintersko. Ikke så veldig gode på, heller, men kjempefine. Jeg kjøpte disse i går, hos Skoringen. Men de er så glatte at det bortimot er umulig å ikke skli innendørs....
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #18 Skrevet 28. september 2006 Tanita: Vet du om de sorte fra DNA (det siste paret) også finnes i brunt?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 28. september 2006 #19 Skrevet 28. september 2006 www.roots.no de sklir ikke, og jeg synes de har mange stilie, har selv kjøpt 2 par.
Gjest Deception Skrevet 28. september 2006 #20 Skrevet 28. september 2006 Tanita: Vet du om de sorte fra DNA (det siste paret) også finnes i brunt? ← Jeg er ikke Tanita, men tror ikke de finnes i brunt. De er forresten fra Roots (men dna selger roots).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå