Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du handledilla, har lyst til å drømme litt, eller rett og slett har lyst til å vise fram hva du har på deg i dag? Nå har Kvinneguiden opprettet et eget dagbokrom som heter "Shoppingdagbok". Her kan du opprette en dagbok for alle dine shoppingfunn eller framtidige shoppingønsker!

En shoppingdagbok fungerer på akkurat samme måte som de andre dagbøkene, og alle registrerte brukere kan opprette dagbok.

Du finner shoppingdagbøkene her.

For inspirasjon kan du ta en titt her:

http://www.mystylediary.net/

Videoannonse
Annonse
Gjest Rilokiley
Skrevet

Hvordan oppretter jeg en shoppingdagbok? Har sett meg rundt litt, men finner det ikke ut :sjenert:

Skrevet

Og der viste dere med all tydelighet hvilken vinkling dere ønsker på forumet :hoho:

Hvorfor sletter dere ikke aktuell og generell?

Skrevet

Når kommer sexdagbøkene og velværedagbøkene?

• 1 år senere...
Skrevet

Shoppingdagbok med PR for dem på Prioritet - og et bittelite underforum som heter "Miljø"...

• 7 måneder senere...
Gjest skindeepbyjean.blogg.se
Skrevet
Har du handledilla, har lyst til å drømme litt, eller rett og slett har lyst til å vise fram hva du har på deg i dag? Nå har Kvinneguiden opprettet et eget dagbokrom som heter "Shoppingdagbok". Her kan du opprette en dagbok for alle dine shoppingfunn eller framtidige shoppingønsker!

En shoppingdagbok fungerer på akkurat samme måte som de andre dagbøkene, og alle registrerte brukere kan opprette dagbok.

Du finner shoppingdagbøkene her.

For inspirasjon kan du ta en titt her:

http://www.mystylediary.net/

Oj, det låter intressant och som en kul grej, kan ju vara bra för en själv oxå!

Hoppas jag skriver på rätt ställe nu... Tar ett tag innan jag fattar hur detta forum fungerar.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Ikke besøkt denne tråden før nå utrolig nok, men dette høres utrolig spennende ut :) :) Selvom jeg er litt sent ute med å si det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...