Gjest Gjest_Snoopie_* Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Heisann! Kjæresten min fridde for noen dager siden, så vi skal gifte oss til sommeren! Jeg snakket med en vennine som også skal gifte seg til sommeren og hun nevnte at i disse dager er det salg på brudekjoler... Jeg bor i Oslo og lurer derfor på: hvor er det salg? Veldig greit å spare litt penger på salg! Noen som har erfaring med å kjøpe på finn.no?
Gjest K Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Tror september er høytid for salg i de fleste brudebutikker. Gå inn på de respektive salongenes nettsider, så står det ofte på første siden der.
marsy Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 hvis du vet omtrent hvilket merke, eller hvilken type kjole du vil ha, så kan du finne ut hvem som er forhandlere for disse kjolene i Norge. Kontakt dem direkte, eller som K skriver, se på nettsiden, så står det der. Det har allerede vært salg på 5-6 salonger jeg vet om i Oslo-området. Så vidt jeg vet er det vanlig å ha salg på nyåret også (vet ikke når du gifter deg, så det er jo ikke sikkert at det passer å vente så lenge med kjolekjøp)
Susan Sto Helit Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Har ikke direkte erfaring med finn.no, men kjøpte kjolen min brukt gjennom rubrikkannonse. Kjolen var/er helt nydelig, og man kunne ikke se at den var brukt. Jeg hadde faktisk ikke mulighet til å prøve kjolen før kjøp, men anbefaler dette hvis det er mulig. (Fikk den overlevert i en haug store, sorte plastsekker, men det var fordi den måtte reise langt for å komme til meg.) Måtte sy opp kjolen litt, men det hadde jeg regnet med. (Syersken dampet også kjolen, og gjorde den klar til meg.) Anbefales, dersom du finner riktig modell og størrelse der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå