Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For lenge siden bodde jeg i et lite tømmerhus, og hoved oppvarmingskilden var vedovnen på kjøkkenet. En vintermorgen jeg stod opp var det så innmari kaldt, og da jeg skulle fyre opp kunne jeg bare ikke finne fyrstikkene. Jeg var morgengretten og noe amper, og jeg frøs og lette etter fyrstikker over alt. I kjøkkenskapene, på hylla over ovnen. Men til min store frustrasjon fant jeg dem ikke noe sted. Tilslutt ble jeg så fortvilet at jeg bare stod midt på kjøkkengulvet og forbannet hele tilværelsen. Plutselig fòr det som et vindkast over kjøleskapet, som om noen hadde tatt hånda og feid ned alt som lå der oppe, og det fløy papirer og brev og alt jeg hadde oppå der utover hele kjøkkengulvet. Og rett foran meg på gulvet havnet en fyrstikkeske.

Denne pussige opplevelsen føyer seg inn i rekken av mange uforklarlige opplevelser jeg har hatt. Nei, det var ikke et trekkfult hus, det var et tømmerhus som var etterisolert, kledd og ganske tett. Og fyrstikkeske fòr flere meter, og havnet rett foran meg. Pussig "tilfeldighet" dette... 

Anonymkode: c5065...7f8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 5.10.2020 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte deg en pm:)

Anonymkode: bc9e3...a6b

Er det mulig.. jeg heter: conall med 2 L på slutten. Beklager skrev feil :( Kan du sende meg en pm? 

Anonymkode: 442d7...278

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig.. jeg heter: conall med 2 L på slutten. Beklager skrev feil :( Kan du sende meg en pm? 

Anonymkode: 442d7...278

Er du ikke Gud? 

Anonymkode: fd843...4f3

Skrevet (endret)

Jeg er veldig følsom og og har en tendens tiil å plukke opp hva andre føler.

Kan fks bli kokvarm og må ta av meg genseren når noen jeg kjenner leser noe som provoserer veldig.

Kan kjenne godt og vondt når jeg holder på meg selv eller andre.

Har til en viss grad varme hender, det skjer ikke noe mirakuløst om jeg holder et sted, men hvis jeg fks holder meg selv på hodet før jeg legger meg blir jeg avslappet der og sover bedre.

Blir varm og myk rundt hjertet med en gang om jeg holder der.

Endret av Syngemann
Skrevet

Jeg har et enormt talent for dagdrømming og prokrastinering :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Kaster forbannelser på folk som er stygge mot meg. Noen ganger skjer det uten at jeg mener det også. Men Ok, de får uansett som fortjent...

Anonymkode: f6a08...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...