Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke evner, men er vel kanskje litt sensitiv for mennesker og deres intensjoner. For eksempel hvis noen forteller meg noe, jobber hjernen aktivt med å lese mellom linjene og jeg kan gjerne forutse hva denne personen skal si, hva som er sant/usant osv. Og hvis jeg tenker på en gammel kjenning ut av det blå så tar vedkommende kontakt innen de neste dagene. Føler veldig på energi jeg får fra mennesker og vet som regel med en gang om det er noen jeg vil ha kontakt med eller ikke. 

Tror selv «evnene» utartet seg etter en usunn relasjon. Har lært mye om kroppsspråk etter det. Men sant skal sies at jeg var en veldig naiv person før. Så kanskje dette er vanlig.

Anonymkode: 979e8...6ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en opererende thetan.

Anonymkode: aaf32...452

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat begynt med å kommunisere telepatisk med dyr, og det er veldig spennende. Kan også kommunisere telepatisk med enkelte mennesker. Hvordan oppdaget du at du fikk telepatisk kontakt?

Anonymkode: bc9e3...a6b

Jeg gikk på kurs faktisk, og fikk helt klar kommunikasjon med dyrene vi snakket med. Jeg ante ikke at jeg kunne gjøre dette før det kurset.

Anonymkode: 6b0cf...dfe

• Liker 1
Skrevet

Kan høre stemmer selv om det er ingen andre der enn meg, tenker dette er en evne som går igjen blant oss begavede.

Anonymkode: 86cc0...8f6

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en mhongathan 

Anonymkode: 80e28...a7a

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Det finnes en ressurs i alle mennesker, og  programmet "Norge Rundt"  retter ofte fokuset på mennesker som har noen  spesielle evner / ressurser.   

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan høre stemmer selv om det er ingen andre der enn meg, tenker dette er en evne som går igjen blant oss begavede.

Eg kan også periodevis hører stemmer i fjærne som ikkje er rundt meg.    Kan hørest ut som det sitter folk i eit naborom og skravler.   Min far hadde det på samme viset, og en av våre døtre har det på tilsvarende måte.    Ingen som vet hva dette skyldes, men kan ofte vera til stor plage.      Er eit følelsemenneske, og mye av det eg har  drømt  har blitt til virkelighet.   

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er både klarsynt, synsk, klarfølt og klarhørt. Men å se og snakke med døde kan jeg ikke.

Anonym bruker og Hello Kitty: kan dere være så snille å hjelpe meg. Jeg ønsker sterkt å komme meg videre i livet. Jeg vil oppleve gjensidig forelskelse og kjærlighet. Jeg har mye omsorg å gi. Jeg ønsker også å komme meg videre i karrieren. Jeg føler at jeg de ti siste årene har ståt fast, enda så mye jeg har prøvd mye. Spesielt høytider som jul er vanskelig fordi alle vennene mine har egne barn og familier. Jeg har det ikke vondt i hverdagen, men jeg ønsker å komme meg videre før det er for sent. Har dere noen tanker om hva jeg må gjøre for å få en forandring til det bedre, eventuelt hvor mye lengre jeg må holde ut slik ting er nå? Er det noen tengn jeg skal se etter?

Anonymkode: 0498e...d2e

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan utnytte energier, eller hva jeg skal kalle det. Det har en viss beroligende, av og til også helbredende effekt (bruker mye ved hodepine og muskelsmerter). Brukte det da min datter fikk refluks, og det dempet henne der og da, så hun klarte å spise og sove. Kom alltid tilbake dessverre, helt til det gikk over av seg selv. Jeg brukte det også første skoledagen hennes, da hun var så engstelig. Holdt henne i hånden, og hun roet seg ned og fant motet. Gjør det også ved mareritt og sykdom, det hjelper på søvnen.
Jeg kan ense folks sykdom og smerte ved bruk av denne energien, og også lette på smerte og trykk. Hendene blir varme og det kjennes ut som små ovner som varmer luften rundt dem. Folk kan lukke øynene, og de kan merke hvor jeg har hånden, enda jeg ikke er nær dem.
Den første gangen jeg virkelig skjønte at det var noe rart ved meg var på vgs. Jeg fikk en venninne og første gangen jeg la armen rundt henne så fikk jeg en merkelig uro inni meg, det sitra gjennom hele armen. Da jeg sa det, fortalte hun at hun hadde medfødt hjertefeil. 
Kan også danne en slags energiball med hendene. Henter da energi rundt og stapper det som en ball. Da blir hendene mine røde og det blir sånn skikkelig hett i en sirkel, som om jeg faktisk holder en ball. Andre kan kjenne den, ikke bare jeg.

Det er ingen voldsomme greier og jeg er ikke så flink til å bruke det tror jeg, men jeg kjenner ingen andre som kan det.

Anonymkode: d5650...23f

• Liker 2
Skrevet
På 18.1.2003 den 3.36, Gjest Mzfire skrev:

Selv tror jeg ikke jeg har noen former for evner innenfor det alternative.

Skulle ønske jeg hadde det, men det har jeg altså ikke.

Likevel tror jeg at andre har det.

Noen som vil stå fram og fortelle om hvilke evner de har?

Vil tilslutt si at jeg har veldig respekt for den /de som har det.

Evner og evner. Har opplevd flere snåle ting.  Sett en dame en gang. Trodde noen tulla med meg,.men det var umulig.  fikk høre historien om at flere hadde sett henne før meg. Veldig veldig snodig opplevelse.  Dette bygget er nå rivd, men i det nye bygget har  jeg følt at noen står ved min side. Kun på samme sted hver gang. Har også opplevd å føle at noen tar meg på skulderen. 

Min mormor hadde en liknende opplevelse som den med damen jeg så. Men de historiene  har ingen sammenheng.

Historien med damen satt meg ut i mange dager. Jeg vet hva jeg så.

Anonymkode: 551be...935

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en usedvanlig god evne til å gjenkjenne en sjarlatan. 

Anonymkode: 6fefe...d5d

Da er vi to. Jeg skulle skrive eksakt dette.

Anonymkode: 92cd1...c89

Skrevet

Jeg har evne å irritere andre. 

Jeg har så god kontroll på evnen at jeg kan bruke den når jeg vil ,innen 30 sekunder er person piss sur på meg. 

Jeg kaller megselv for Irritmann. 

Anonymkode: 82f20...3ea

• Liker 3
Skrevet
På 30.9.2020 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Anonym bruker og Hello Kitty: kan dere være så snille å hjelpe meg. Jeg ønsker sterkt å komme meg videre i livet. Jeg vil oppleve gjensidig forelskelse og kjærlighet. Jeg har mye omsorg å gi. Jeg ønsker også å komme meg videre i karrieren. Jeg føler at jeg de ti siste årene har ståt fast, enda så mye jeg har prøvd mye. Spesielt høytider som jul er vanskelig fordi alle vennene mine har egne barn og familier. Jeg har det ikke vondt i hverdagen, men jeg ønsker å komme meg videre før det er for sent. Har dere noen tanker om hva jeg må gjøre for å få en forandring til det bedre, eventuelt hvor mye lengre jeg må holde ut slik ting er nå? Er det noen tengn jeg skal se etter?

Anonymkode: 0498e...d2e

Hei. Ja det kan Jeg. Hva er brukernavnet ditt? Så kan jeg skrive til deg i innboksen :)

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Ja det kan Jeg. Hva er brukernavnet ditt? Så kan jeg skrive til deg i innboksen :)

ArielSofie Tusen takk 🙂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Kan du hjelpe meg og? Kan ikke skrive her hva det gjelder, men trenger å spørre noen som har evner. Det er veldig viktig. Det er ikke et spørsmål om kjærlighet, økonomi eller lignende. Jeg trenger faktisk råd fra en synsk eller en med evner. Ville satt veldig stor pris på det.  

Anonymkode: 442d7...278

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Kan du hjelpe meg og? Kan ikke skrive her hva det gjelder, men trenger å spørre noen som har evner. Det er veldig viktig. Det er ikke et spørsmål om kjærlighet, økonomi eller lignende. Jeg trenger faktisk råd fra en synsk eller en med evner. Ville satt veldig stor pris på det.  

Ja hvis du skriver brukernavnet ditt her slik at jeg kan kontakte deg i innboks :)

Skrevet
På 30.9.2020 den 20.10, AnonymBruker skrev:

Jeg er en opererende thetan.

Anonymkode: aaf32...452

Hvor mye betalte du i scientologikurs for å oppnå dette, en halv million? 😁 

Merker ofte hvordan folk føler seg før de rekker si noe selv. Vet når noen jeg har rundt meg skal dø, vet det idet der skjer. Når jeg får dødsbudskap eller folk rundt meg har mistet noen jeg ikke kjente vet jeg nesten alltid hvorfor de gikk bort. Aner ikke hva jeg skal bruke det til, bortkastet evne. 

Har flere andre småtterier, tenker ikke så mye over det lenger. Det jeg har hatt mest bruk for er at jeg merker om folk er genuine med en gang. Mulig jeg bare er en sinnsykt god menneskekjenner. Du kan være så sjarmerende og morsom du bare vil, utstrålingen og energien man har plukker jeg opp. Jeg tror det er en evne alle egentlig har. 

Anonymkode: 259f1...242

Skrevet
På 3.10.2020 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Ja hvis du skriver brukernavnet ditt her slik at jeg kan kontakte deg i innboks :)

Conal

• Liker 1
Skrevet
På 30.9.2020 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Det går også igjen hos mentalt syke 😛 

Neida, ikke bare hos dem, auditive hallusinasjoner er ikke helt uvanlig og kan komme av en rekke helt naturlige årsaker.

Jeg får det oftest om jeg har sovet lite og gjerne vært rundt mange mennesker lenge, som når man har vært på en partytur eller på festival noen dager, da hører jeg stemmer hele natta og i flere dager etterpå. Etter festivaler hører jeg også dundring av musikk i det fjerne en stund etter. Det er som ekkoet av hørselsminnene ligger i hodet. 

Men kan også skje uten at jeg har vært på noe sånt også altså. Om du vil og hører godt etter, så kan du gjøre alle lyder rundt deg om til stemmer. Noen har en litt overdrevent god evne til å plukke opp språkmønstre i lyder, og så blir det gjort om til stemmer i hodet ditt, du fyller inn tomrommene og legger lyd på det selv helt ubevisst.

Naturen er ganske rar og spennende og fantastisk i seg selv, hva skal man med det overnaturlige. 

Anonymkode: 6c0ad...27a

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Conal

Jeg sendte deg en pm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...