Gå til innhold

Chanel & Dior

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

Hva er å annbefale i disse to merkene?

noe "må-ha" av de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mening: Chanel har veldig bra rouge, øyenskygger, foundation, lipgloss. Dior har også bra lipgloss, men jeg er litt mindre fornøyd med rouge og øyenskygger derifra. (syntes rougen satt så dårlig, og øyenskyggen var litt matt og daff i fargen). :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

hva heter rougen til chanel? hvilken farge passer mellombrun hud?

kjøpt cristalle gloss av chanel som jeg liker godt, så derfor spørsmålt hva annet som er bra.

Skrevet
D&G

:sjarmor:

Et klassisk eksempel på "god dag mann økseskaft"? :klø:

Skrevet
Hva er å annbefale i disse to merkene?

noe "må-ha" av de?

Chanel har bra rouge og øyeskygger. Dyrt,men råflott! :)

Dior har også veldig bra skygger,lipgloss og en del ansiktsprodukter. F eks selvbruningskremen for ansikt.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

noen favoritt skygge? og hvilken rouge?

er på sn og titter men veldig mange å velde i, tenkt meg en skygge med to farger i skrinet. men hvilken. jeg har grønne øyne.

Skrevet

Chanels Les 4 hombres. Stiv pris, men veldig fine.

Skrevet

Jeg liker godt kvartetten Spices og jeg hadde en duo-skygge derfra også,som jeg har mistet. Likte fargene veldig godt, og brukte dem når jeg skulle ut; lurer på om det var noe Star i navnet...

Rougen jeg prøvde het Contraste rouge og var sinnsyk god. Litt skimrende,men går ann å bruke på dagen også.

Liker forresten maskaraene til Dior også. :)

Skrevet

Jeg bruker Chanel sin foundation og er kjempefornøyd med den, har brukt den nå i flere år. Øyenskyggene mine er også stort sett fra Chanel.

Dior.. ja da Diorkiss har jeg alltid med meg. Nr 318 :) også har jeg Diorshow mascara.

Skrevet

Ble plutselig trådstarter forvandlet til en annen på 2 minutter? :overrasket:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

ja jeg bytta kallenavn pga jeg ikke har vert på dette forumet på en stund. (fått baby)

nå heter jeg det jeg har hett på gravid forumet.

synes den som heter nymphea var fin!?

har dior maximeyes som er favoritten her.

Gjest Deception
Skrevet

Nymphea er fin, og Spices. Monoskyggen Safari i den nye serien er veldig fin, synes jeg.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

tusen takk, da går jeg for de. hvordan er det å bestille for mere enn 200; på sn ?

Gjest Deception
Skrevet
tusen takk, da går jeg for de. hvordan er det å bestille for mere enn 200; på sn ?

Pakken blir sannsynligvis stoppet i tollen, men du kan få refundert utleggene dine av SN i ettertid.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

hvor mye sparer man i forskjell på esthtiuqe?

Skrevet
Et klassisk eksempel på "god dag mann økseskaft"? :klø:

:ler:

Bare ville poengtere at det er det jeg ville valgt :P

Gjest Deception
Skrevet

Jeg orker ikke å bestille ting som jeg må kreve avgifter tilbake for, så jeg vet ikke. Jeg synes det er greit å faktisk støtte det lokale næringslivet, også. Vil tippe at du sparer 20-30%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...