Gå til innhold

Telescopic el microscopic? hehe hjelp meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett reklame for en mascara flere ganger, men husker ikke helt hva den heter eller hvem som fører den. Noen som vet hvilken jeg tenker på? Og er den bra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loreal telescopic, gir god ekstra lengde, men alle mascaraer er jo veldig individuelle.

Skrevet

Hva er de med at alle nye mascaraer er kammer, og ser er merkelig og forvridde ut?

Jeg har ikke noen tro på de, så har ikke giddet å kjøpe, men ser ikke for meg at de så veødi gode..

Skrevet
Hva er de med at alle nye mascaraer er kammer, og ser er merkelig og forvridde ut?

Jeg har ikke noen tro på de, så har ikke giddet å kjøpe, men ser ikke for meg at de så veødi gode..

Lurer jeg på og!

Skrevet
Takk! Husker du hvor mye den koster?

Koster 149,- hos HM. Det er jo tilbud av og til, har nettopp kostet 119,-

Skrevet

Koster nå 149.- hos H&M. Jeg har prøvd den og likte den ikke i det hele tatt. Syns børsten var veldig upraktisk og vippene klistret seg sammen.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg kjøpte MF's Masterpiece mascara med sånn snål børste, og jeg kommer ALDRI til å kjøpe mascara med vanlig børste igjen. Den andre børsten er tusen ganger bedre, alle vippene holder seg fra hverandre i stedet for at jeg får tre feite vipper på hvert øye, søler mindre, får på mascaraen jevnere og... ja. Aldri mer standardbørste på meg.

Skrevet

Masterpiecen er den beste jeg også har prøvd.

Skrevet

Er ikke masterpiece med gummibørste, ikke sånn kam?

Skrevet

Åssen kan det skje?

Den er jo myk, og glatt med maskaraen på.. tror jeg, hehe

Skrevet

Jeg fikk Telescopic gratis, og hadde den vært å finne i vannfast tror jeg faktisk dette hadde blitt den nye yndlingsmascaraen min. Tynn børste som skiller vippene mine godt. Eneste som er å utsette på den er dette at den ikke er vannfast og at siden børsten er myk og fleksibel som de så fint kaller det er den til tider litt klundrete å få inn og ut av flasken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...