Gjest Mzfire Skrevet 18. januar 2003 #1 Del Skrevet 18. januar 2003 Lurer på hvor folk surfer hen på internett jeg Kan da selv begynne med å nevne at jeg er på: KG selfølgelig Spray VG og Dagbladet Sol Startsiden Messenger Ellers bare hopper jeg litt rundt tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 18. januar 2003 #2 Del Skrevet 18. januar 2003 Kvinneguiden Heganr.no stocknet.no vg.no aftenposten.no digi.no computerworld.no +mange andre steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2003 #3 Del Skrevet 18. januar 2003 KG vg aftonbladet expressen nettavisen lokalavisa dagbladet nettavisen tinde/finn ( boligsøk kjøp+salg) fleurdesante victoriassecret ( såmye overrå klær) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 18. januar 2003 #4 Del Skrevet 18. januar 2003 Er ikke så mye jeg surfer med mindre jeg leter etter noe spesielt. Titter innom KG, VG, Dagbladet (Pondus), lokalavisa, Stocknet og selvfølgelig e-posten med ujevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 20. januar 2003 #5 Del Skrevet 20. januar 2003 KG.....blitt en slags besettelse det, ja ....liker å skrive. Messenger - både Yahoo og MSN, samt icq Kazaa.....musikk, lydbøker Når jeg lurer på ting..... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. januar 2003 #6 Del Skrevet 20. januar 2003 Hmm.. HVOR surfer jeg ikke? Vel.. standard er: Aviser(Leser flere ganger pr. dag): www.nettavisen.no www.helgeland-arbeiderblad.no lokalavis for helgeland www.vg.no www.dagbladet.no www.itavisen.no Dyr: www.ilder.no Hjemmesiden til NIF Forum: www.gudinne.tk Mitt forum www.gaiaforum.com Alternativt forum www.kvinneguiden.com Hmm.. Spill: www.123spill.com Masse onlinespill Samtidlig er jeg online på: IRC (#kvinneguiden #galeforbundet #ilder #Lurendreiere #hardware.no #wicca.no #wiccan #gudinne #cola) MSN ICQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 20. januar 2003 #7 Del Skrevet 20. januar 2003 KG VG Gaiaforum Akasha MSN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 20. januar 2003 #8 Del Skrevet 20. januar 2003 De stedene jeg er innom daglig er: www.kvinneguiden.no www.vg.no www.aetat.no www.finn.no Noen ganger havner jeg også inn på: 123spill.com Nå kom jeg vist ikke på flere, men jeg er nok flere steder å kikker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå