Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Er det noen som har prøvd noen av Pureluxs sine "pudder" for blå ringer under øynene? Funket det og hvilken farge valgte dere?
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 For min del funker foundationen derfra mer enn godt nok under øynene. Piff opp med litt Perky Pink eller Radiance over, og du er good to go.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 (endret) Det gjorde ikke en skit for mine øyner, kanskje en mikroørliten forskjell om jeg legger godviljen til. Investér heller i en god tryllepenn. Jeg bruker den fra Kanebo. Den dekker godt nok uten å kake, og har litt gultone. Endret 25. september 2006 av Pheps
fargegla82 Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Har ikke testa dette pudderet for mørke ringer,men har testa mye innen flytende concealer.Vil tro de dekker bedre enn et pudder.Bruker biotherm sin forget it,ganske fornøyd m dekkeevnen,men må prøve ut helena rubinstein sin også,den sies å være enda bedre på flere forum jg har vært innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå