Kira27 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg bruker HR Lash Queen (ikke vannfast) og er på utkikk etter en god make-up fjerner. Har lest litt på forumet og kommet over disse: Yves Saint Laurent (Instant Eye Make-up Remover) Biotherm (finnes i to varianter: Biocils Soothing Eye Makeup Removal Gel og Biocils Waterproof Eye Makeup Remover) Lancome (Bi Facil) Hvilke av disse vil dere anbefale, eller har dere andre tips ? Har tidligere brukt sminkefjerner fra Simple, men ble ikke akkurat imponert (helt grei).
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg kjøper L'Orèal-sminkefjerner i matbutikken, og har aldri hatt noe å utsette på den. Er de dyre utgavene virkelig så mye bedre...?
Arkana Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg bruker rett og slett Nivea Cleansing Wipes (våtservietter), den fjerner all sminken uten problemer.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg kjøper L'Orèal-sminkefjerner i matbutikken, og har aldri hatt noe å utsette på den. Er de dyre utgavene virkelig så mye bedre...? ← Jeg bruker rett og slett Nivea Cleansing Wipes (våtservietter), den fjerner all sminken uten problemer. ← Har begge disse, jeg. Synes L'Orèal sin er best på vannfast mascara (da den vannfaste sminkefjerneren, men synes ikke den er så lett å finne). Nå som jeg derimot ikke bruker vannfast mascara, liker jeg Nivea Cleansing Wipes best.
Aiv Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg bruker Cliniques take the day off.. Synes denne er god
Gjest Malina Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Her i gården går det for det meste i Loreal sminkefjener; både den tofase og den andre. Begge funker bra, og til en bra pris. Ser ingen grunn til å kjøpe nye dyrer...
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Til ikke-vannfast liker jeg fjerneren fra Juvena Quick&Easy, fordi den er skånsom, drøy og effektiv. Til vannfast bruker jeg en tofase-fjerner; enten YSL, Biotherm eller Lancome. L'Oreal sin er også OK, men hos meg har den en tendens til å tørke ut huden litt.
Hello Kitty Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Lumene sin øyesminkefjerner!! Den er super, billig også....fins til vanlig og til vannfast mascara/øyesminke. Brukt den i maange år (også på jobb, er make-up artist) og er veldig fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Noen som har prøvd Clarins (New Gentle Eye Make Up Remover Lotion) ? Vil gjerne ha en sminkefjerner som kan brukes både på mascara og resten av ansiktet, og at den fint kan brukes til sensitiv hud. Var innom et parfyeri å spurte hva de anbefalte og hun nevnte da Clarins og Biotherm som gode sminkefjernere.
Tusseline Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Jeg liker best YSL's. Bruker vannfast mascara så og si hver dag, så jeg er avhengig av en god sminkefjerner. Når jeg derimot ikke bruker vannfast, funker det meste. Da bruker jeg som regel H&M's.
Gjest Blanca Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Jeg bruker rensemelken fra Dr. Hausckha til å fjerne ikke-vannfast mascara. Det går som en drøm og er bedre enn alle øyesminkefjernere jeg har prøvd (Bi Facil, L'Oreal, YSl; alle disse legger igjen en ekkel, oljete hinne). Vannfast bruker jeg sjelden, og da synes jeg ren jojobaolje er best.
Gjest Blanca Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Vil gjerne ha en sminkefjerner som kan brukes både på mascara og resten av ansiktet, og at den fint kan brukes til sensitiv hud. ← Jeg han sensitiv hud og bruker Dr. H i til både mascara og som rens ellers. Du kan få kjøpt små prøver hos helsekost, så slipper du å gjøre et evnt. bomkjøp.
Gjest Blackeye Skrevet 29. september 2006 #13 Skrevet 29. september 2006 Pass på at sminkefjerneren er oljefri. Billige sminkefjernere er ofte ikke det. Olje tetter nemlig tårekanalene litt og man kan få poser under øynene og sånn. Mary Kay har en kjempe bra sminkefjerner uten olje. På apoteket tror jeg også de har bra sminkefjerner. Huden rundt øynene tåler ikke så mye heller så jeg anbefaler ikke servietter. Hvertfall ikke daglig. Man skal ikke gnikke rundt øynene heller. Man får etterhvert rynker! Alle jenter: Husk øyekrem!!! Det burde man begynne med med en gang man begynner med sminke og sminkefjerner. Ellers kan man angre om noen år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå