Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg fikk en "sjømannsbrud" av min kone i bursdagspresang i sommer. Hun er meget frigjort, og har en haug med dildoer i skuffen, og syntes jeg også skulle få ha noe moro. Denne sjømannsbruden er fantastisk, ettersom den er helt glatt og veldig trang, og gir en suveren følelse ved onani. Jeg får orgasme i løpet av minutter. Problemet mitt nå er at jeg ikke lenger klarer å få orgasme med min kone, ettersom hun føles altfor vid ! I løpet av noen få måneder har jeg altså vent meg til noe som føles atskillig trangere og bedre, og er nesten avhengig. Grøss og gru, her har vi skaffet oss et alvorlig problem, hva skal vi gjøre ? Kona mister snart selvtilliten, og jeg føler meg ganske dum. Men jeg kunne ikke vite at min penis venner seg til ny stimuli så fort.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 La vær å bruke "sjømannsbruden" en stund. Da venner "den" seg vekk fra det. Det vil nok hjelpe!!
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Sett kona på et knallhardt knipetreningsopplegg, samtidig som du dropper brura!
Ciara Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Får du virkelig ikke orgasme, eller tar det bare en del lenger tid?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Får du virkelig ikke orgasme, eller tar det bare en del lenger tid? ← Jeg får virkelig ikke orgasme ! En annen sak er at brura kjennes mye bedre......angst.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg får virkelig ikke orgasme ! En annen sak er at brura kjennes mye bedre......angst. ← Legg brura på hylla!!!!
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Hvilken type brud er det, kunne tenke meg å skaffe en slik selv!
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Hvilken type brud er det, kunne tenke meg å skaffe en slik selv! ← Fleshlight. Helt suveren, men man blir jo avhengig fort..
Ciara Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Merkelig, du fikk vel orgasme med henne før? Men da får du nesten droppe sjømannsbruden, så retter det seg nok.
Gjest T Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Legg vekk brura samtidig som du foreslår to uker uten sex med kona der dere begge skal gjøre mest mulig for å friste hverandre- for spenningens skyld.. Det er IKKE lov å onanere
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Jeg har forresten enda et forslag: Jobb litt med å få med deg hodet og følelsene dine når du har sex, og sans kona di med hver eneste pore i kroppen! Så lenge det ikke dreier seg om en one night stand, er det vel ikke kun penisen som styrer orgasmene dine. Håper jeg. Og et forslag til også: Ha aktive fantasier, både under og utenom sexen. I tillegg kan dere ha sexforbud, inkludert onani, i en uke eller to, så dere er sprekkeferdige neste gang dere får hverandre. Da har vi altså følgende plan: 1. Gjem brura! 2. Sett kona på knipekur! 3. Få med deg hodet og sansene! 4. Fantasér! 5. Sølibat!
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Legg vekk brura samtidig som du foreslår to uker uten sex med kona der dere begge skal gjøre mest mulig for å friste hverandre- for spenningens skyld.. Det er IKKE lov å onanere ← 2 uker uten å runke ??? Det har jeg ikke gjort siden jeg ble kjønnsmoden... Det går ikke bra heller, allerede etter 3 dager begynner det å bli et plagsomt trykk i pungen, og etter 6 dager må det bare ut. Ellers får jeg ikke sove, og ikke gjort en dritt på jobben. Legge vekk brura ? Ikke så lett det heller, hun er min nye elskerinne, he he.
Ciara Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 Legge vekk brura ? Ikke så lett det heller, hun er min nye elskerinne, he he. ← Vil du eller vil du ikke ha et tilfredsstillende sexliv med et levende menneske?
Gjest Rilokiley Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Jeg har forresten enda et forslag: Jobb litt med å få med deg hodet og følelsene dine når du har sex, og sans kona di med hver eneste pore i kroppen! Så lenge det ikke dreier seg om en one night stand, er det vel ikke kun penisen som styrer orgasmene dine. Håper jeg. Og et forslag til også: Ha aktive fantasier, både under og utenom sexen. I tillegg kan dere ha sexforbud, inkludert onani, i en uke eller to, så dere er sprekkeferdige neste gang dere får hverandre. Da har vi altså følgende plan: 1. Gjem brura! 2. Sett kona på knipekur! 3. Få med deg hodet og sansene! 4. Fantasér! 5. Sølibat! Vel, sweet jane har sagt det jeg ville si. Det er vel andre ting enn fitta som er deilig når man har sex..
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 Vil du eller vil du ikke ha et tilfredsstillende sexliv med et levende menneske? ← Da er vi tilbake til innlegg 1, nemlig at brura faktisk er bedre enn den ekte varen. Men jeg skal ta med brura ut i skogen og grave henne ned. Ingen annen løsning er mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå