Gå til innhold

PS2 eller Xbox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å oppgradere seg i spillverden... Har PS1 fra før, vært veldig fornøyd med den, og trenger ikke noe veldig fancy. Og nå for tiden går det vel an å finne gode tilbud på ps2 og xbox?

Er det noen som bruker (en av) disse konsollene her, og kan anbefale noe? Er det en av dem som har bedre spill enn den andre? (Jeg er særlig fan av typiske jentespill (?) - Crash Bandicoot, Spyro, Ape Escape, RayMan... typisk plattform-spill hvis jeg ikke tar feil?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ville ha ventet på Wii!

Hmm interessant (har googlet litt) -

Pluss: det ser meget interessant og nytt ut, og man bør støtte de nye utviklingene slik at spillene og konsollene kan fortsette å utvikle seg (så man kommer nærmere full-størrelse 3d-virtual-reality-spill med hjelm :hoppe: !).

Minus:

- prisen..? Kommer sikkert til å koste flere tusen, og spillene sikkert minst 500? --

- valgmuligheter: Nye konsoller har gjerne ikke så mange spill å velge mellom helt fra starten

hmmmm

Skrevet (endret)

PS2 kan du jo få til en billig penge, men hvis du har tenkt til å kjøpe deg en fremtidsrettet konsoll med god grafikk osv, så vil jeg anbefale deg å kjøpe Xbox 360. Den er bakoverkompatibel med vanlige Xbox-spill dersom du laster ned spillemulator. Den kan brukes som mediacenter, har mulig het for trådløs oppkobling dersom du kjøper trådløst kort, har trådløs kontroller hvis du kjøper Premium-pakken, har støtte for HD, du kan spille online +++ Grafikken er noe helt annet enn på xbox og PS2. Det er også mange live arcadespill som gratis kan lastes ned. Du får også mulighet til å laste ned demoer. Dette avhenger selvfølgelig at du har Xbox Live-medlemskap, men det er ikke så dyrt.

Endret av darkness|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...