OppNed Skrevet 18. januar 2003 Forfatter #21 Skrevet 18. januar 2003 ...og derfor, pga dere og alle som ennå ikke har satt ord på de positive sidene i seg selv, er verden tross alt ikke et så aller verst sted å tilbringe tilværelsen i! Vil gjerne høre mer, jeg. Dette er kosestrengen min i dag. Klem Maiken
Bettie Skrevet 18. januar 2003 #22 Skrevet 18. januar 2003 Jeg er - flink til å "lese" folk - vet litt om veldig mye - både nyttig og unyttig - blir lett engasjert og mener mye - kan lytte - er strukturert i jobbsammenheng og - er ustrukturert privat - tilgir lett og bærer ikke nag - innrømmer at jeg tar feil når jeg gjør det - er ukuelig optimist - det ordner seg nok på en eller annen måte
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 18. januar 2003 #23 Skrevet 18. januar 2003 * Oppfinnsom * Imøtekommende * Sprudlende * Sjarmerende * Intelligent * Liker å konkurrere * Flink til å snakke for meg * Ærlig * Flink til å løse problemer .. og ellers bare snilll og grei
Elisjeba Skrevet 18. januar 2003 #24 Skrevet 18. januar 2003 hehehe... mine _gode_ sider? skal vi se... * jeg er veldig snill * jeg tilgir ganske lett * jeg ler ganske mye * jeg elsker å dagdrømme * jeg er flink til å tegne * jeg er visstnok ganske sjarmerende når jeg vil * har fått noen kommentarer om at jeg er pen og har fine pupper (helt sant)
Gjest Laila Skrevet 18. januar 2003 #26 Skrevet 18. januar 2003 - Er blitt mye flinkere til å ta komplimenter. -Når jeg får høre hvor vakker jeg er - så ofte - så må det jo være noe i det! - Er diplomatisk - tror jeg ville blitt en god megler. :stortsmil: - Er en god mamma og får høre det - ofte! :oops: - Er kjempeflink i det som jeg er interessert i. - Er opptatt av psykologi og mellom-menneskelige forhold.-Spennende! :o - Er ikke lenger redd for å dumme meg ut - kommer jo litt an på situasjonen, sjølsagt. - Er en dyktig svømmerske og stolt av det. - Er glad for at jeg har kuttet ut personer som tilførte meg usikkerhet. - Er en racer på lukeparkering!!! Kunne ramset opp mye,mye mer........ :blunke:
Venus Skrevet 18. januar 2003 #27 Skrevet 18. januar 2003 Hei til alle, og et godt nytt år ønskes alle !!! Lenge siden jeg har vært her inne, men nå er jeg tilbake... Positive egenskaper,,,tja...: * Utadvendt * Humoristisk * Kontaktskapende :kysse: * Kjærlig * Selvuhøytidelig * Karismatisk * Målrettet * Vennlig :enig_animasjon: * Fordomsfri * Søkende Det var disse 10 tingene jeg kom på i farten, men det skulle vel holde lenge det tipper jeg... Vennlig fra Venus.
Scarlet Sax Skrevet 19. januar 2003 #28 Skrevet 19. januar 2003 En liten trist observasjon; mange unnskylder seg når de skal si noe positivt om seg selv...Det er såvidt det positive ikke blir omgjort til negativt....Fy skam - dere er verdt så mye mer enn dere tror :blunke: Spesielt vi jenter går rundt med en vrangforestilling at dersom vi skryter av oss selv blir vi skutt i ryggen med pil og bue - på pilen står det "Janteloven"... Jeg synes faktisk jeg er en ganske snill og grei person jeg! Jeg er søren meg alltid der for andre - og for ikke å snakke om at jeg er superdyktig i jobben min! Jammen er jeg ikke til å stole på også! Ikke har jeg problemer med å komme i kontakt med folk, og synes selv jeg er flink til å tilpasse meg de fleste situasjoner. Jeg glir lett inn i arbeidsmiljøer, og behandler folk rundt meg med respekt, både i arbeidslivet og privatlivet. Og dette kommer jeg til å fortsette med å si helt til noen kan motbevise det! Og vet du hva, jeg kunne godt tenke meg at litt flere var som meg - for da tror jeg verden kunne blitt et litt bedre sted å leve...yeah (hei der, jeg hørte det! Om jeg tror at jeg er noe? JAVISST ER JEG NOE!) SSax
Scarlet Sax Skrevet 19. januar 2003 #29 Skrevet 19. januar 2003 Og mens jeg skrev innlegget mitt ramlet det inn med positive innlegg! Denne trenden digger jeg! Og vet dere hva; jeg spiser meg glede ordene jeg sa om at mange unnskyldte seg for sine positive egenskaper... Takk for maten :blunke: SSax
Gjest LoisLane Skrevet 19. januar 2003 #30 Skrevet 19. januar 2003 Jeg er: * effektiv * tålmodig * faglig dyktig * god til å lage mat * god i senga... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Gjest Kinga Skrevet 20. januar 2003 #31 Skrevet 20. januar 2003 Å hente ut det beste i andre mennesker er en fabelaktig egenskap. Det kan jeg. Vibeke (få høre nå, Maiken, at du skryter litt av deg selv, du også )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå