Gjest GjesTingeling Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg syns det er nitrist å være singel nå. Har vært det i et og ett halvt år og er leeeiiii. dritt lei. jeg møtte en. han var en dust. møtte flere faktisk... funka ikke med noen av dem. nå vil jeg møte en som blir kjæresten min. men åh. jeg vil ha sex og kos også men kan jo ikke sexe og kose med hvem som helst?? håpløst. helt håpløst. hvor finner jeg en skikkelig gutt da?
Gjest gjestingeling Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 ja. jeg kan jo det. hvordan går man frem da?
TheHairyToothfairy Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Finnes ingen oppskrift, sånt bare skjer. Først må du alikevel ha et slags emne som kan bli en loverboy/girl/goat.
PoolBoy Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 (endret) ja. jeg kan jo det. hvordan går man frem da? Bare å sende meg en PM det, og legge igjen navn og adresse Bor du langt fra det blide Sørland, må du også sende meg en billet Neida, godt spm. Kvinner (og menn) ano 2006 har fremdeles problemer med å innrømme at de enkelte ganger har behov for sex, og bare det. Ikke helt stuerent å ha slike "syndige" tanker vettu Jo eldre man blir, jo lettere er det å si det som det er. Men samtidig finner man ut at drømmer er en ting, virkeligheten en annen. Som regel blir man glad i, og knyttet til noen som i utgangspunktet bare skulle være en *kremt* kosevenn. Kanskje det bare er meg ? Lurer på hva slags jenter jeg skulle søkt etter, som "kosevenn", som også ikke hadde stort potensiale til å bli en fremtidig kjæreste ? Er det noen forskjell på hvem man bare vil *kremt* kose med, og hvem man vil bli kjæreste med ? Sånn sett vil du sikkert finne "kosevennen" din der du vanligvis finner kjærestene dine ? Du kan også prøve dating/chattekanaler via nett. Tror neppe jeg ville reklamerte med "kun sex, ingen forpliktelser" Riktignok ville sikkert postkassa blitt sprengt, men innholdet ville nok vært så som så... Prøv deg frem som vanlig, og legg frem "ønskene" dine når du føler deg trygg på personen. Enten så blir han overlykkelig eller så korser han seg Om du vil sette pris på denne typen "samvær" gjenstår å se... Klem Endret 27. september 2006 av PoolBoy
Gjest Mons Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg syns det er nitrist å være singel nå. Har vært det i et og ett halvt år og er leeeiiii. dritt lei. jeg møtte en. han var en dust. møtte flere faktisk... funka ikke med noen av dem. nå vil jeg møte en som blir kjæresten min. men åh. jeg vil ha sex og kos også men kan jo ikke sexe og kose med hvem som helst?? håpløst. helt håpløst. hvor finner jeg en skikkelig gutt da? ← Lær deg å trives i eget selskap da vel... Kjedelig med rastløse jenter som er desperate!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Hva har det med saken å gjøre? Jeg trives kjempeflott i mitt eget selskap. Betyr det at jeg ikke trenger kjæreste?
SW20 Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Ett og et halvt år er ikke lange tida å være singel det Uansett, du må fokusere på det positive og ikke det negative. Bruk tiden til å få deg flere venner, lære nye ting, gjøre alt som blir vanskeligere når du en gang får deg type. Skikkelige gutter finner du overalt, spørsmålet er om du tiltrekker deg dem. Tenk over hva en "skikkelig" gutt er ute etter, også kan du prøve å fremheve de sidene ved deg. Jeg er singel og åpen for å finne ei "skikkelig" jente. Men inntil jeg finner noen jeg synes er interessante, så prøver jeg å utvikle meg selv mest mulig - ta kurs, les bøker, lær mer om deg selv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå