Mookie Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hehe, hvor lenge varer den egentlig??? Er ganske så nyforelsket for tiden , så nå er jeg livredd for at forelskelsen skal begynne å avta !!
animelona Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Det varierer vel ganske mye... Alt fra et par måneder til et par år?
flickan Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Sånn rent vitenskapelig har jeg lest at forelskelse ikke kan vare mer enn tre år av gangen fordi kroppen etterhvert vil slutte å produsere et eller annet hormon. Derav den berømte treårskrisa. Deretter må man sørge for å fornye forelskelsen.. Erfaringsmessig vil jeg si den kan vare alt fra få mnd til et par år.. av gangen..
Mora di Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Tja....Er vel ikke noe fasitsvar på den vil jeg tro. Har vært sammenhengende forelsket nå i over 5 år. Sikkert noen som vil påstå at det ikke er mulig, rent vitenskapelig, men da må de si det til følelsene mine, og ikke til meg. Jeg får fortsatt hjertebank når jeg ser på han, og når vi holder rundt hverandre, og jeg kjenner hjerte hans mot kroppen min, så svulmer jeg over av en sødme som er helt ubeskrivelig. Og hver natt sovner jeg med hånden på brystet hans, så jeg kjenner hjerte slå. Så jeg er fortsatt forelsket....
Solskinnsbolla Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Tja....Er vel ikke noe fasitsvar på den vil jeg tro. Har vært sammenhengende forelsket nå i over 5 år. Sikkert noen som vil påstå at det ikke er mulig, rent vitenskapelig, men da må de si det til følelsene mine, og ikke til meg. Jeg får fortsatt hjertebank når jeg ser på han, og når vi holder rundt hverandre, og jeg kjenner hjerte hans mot kroppen min, så svulmer jeg over av en sødme som er helt ubeskrivelig. Og hver natt sovner jeg med hånden på brystet hans, så jeg kjenner hjerte slå. Så jeg er fortsatt forelsket.... ← åh, din heldiggris har kommet over den fasen jeg, og vi har ikke kommet til ett år en gang
Amalie_85 Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Har vært sammen med min kjære i 1 år og 3 mnd og den er enda ikke over for min del hvertfall.
Gjest Ulva35 Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 (endret) Blir bare mer og mer forelsket vi og vi har vært sammen i 10 år nå Selvfølgelig elsker vi hverandre til himmels, men hjertet banker og følesene raser minst like sterk som når vi var nyforelsket. Senest for en par timer siden sa min kjære: "Jeg er sååå forelsket i deg", for du er bare verdens nydligste" Er det noe rart jeg forguder og elsker den mannen? Endret 26. september 2006 av Ulva35
Nasseline Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Den stormforelskelsen som var i begynnelsen varte i ca ett år. Men da gikk det jo over i en annen fase (hvis man kan si det på den måten), mer dypere på en måte. Men det skjer ofte at jeg har sommerfugler i magen sånn som jeg hadde helt i begynnelsen. Nå har vi vært sammen i snart 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå