Gå til innhold

Hvordan kan slike ekle ting skje?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*grøss*

Hva slags svikt i prosessen gjør at slike ting forekommer, noen som vet?

I det siste synes jeg det har vært fryktelig mange av disse :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆÆÆsssssj..... så ekkelt

:kvalm:

Skrevet

æsj ja.

Jeg venter spent på svar fra Kims etter at jeg fant en lang fettlignende pinne i potetgullposen min for fjorten dager siden.............

Skrevet

Men hvordan kan det skje?!

Det skjer jo stadig produksjonsfeil. :forvirret:

Skrevet

Uhu!! :sjokkert:

Minner om DÅRLIG hygiene spør du meg! Må jo ha kommet seg oppi sausen etter at den ble kokt da. Evt. at de ikke koker sausen skikkelig under produksjon.

Sånt er faktisk et av mine største mareritt! Fant en gang en død bille i frokostblandingen for et par år siden... har fremdeles ikke kjøpt samme merke igjen! (Og etter at vi sendte inn pakken med billen på produsentens oppfordring fikk vi bare til svar at det var ingen bille i pakken... Nei, jeg hallusinerte altså?? :forvirret: )

Skrevet
Uhu!!  :sjokkert:

Minner om DÅRLIG hygiene spør du meg! Må jo ha kommet seg oppi sausen etter at den ble kokt da. Evt. at de ikke koker sausen skikkelig under produksjon.

Sånt er faktisk et av mine største mareritt! Fant en gang en død bille i frokostblandingen for et par år siden... har fremdeles ikke kjøpt samme merke igjen! (Og etter at vi sendte inn pakken med billen på produsentens oppfordring fikk vi bare til svar at det var ingen bille i pakken... Nei, jeg hallusinerte altså??  :forvirret: )

Ikke koker den skikkelig?

Jeg syns ikke døde kokte larver er noe bedre jeg :tristbla:

Gjest Rilokiley
Skrevet

Vel.. husker dere for noen år siden, da en familie fant en død fugl som lå igjen tilslutt i melkekartongen, ETTER de hadde drukket opp melken :overrasket:

Gjest *************
Skrevet

Jeg begynner å lure på en en del sover på jobben.

Det er fjerde gangen jeg leser noe lignende på veldig kort tid (men nyhetene jeg har lest kan jo være noen år gammel også)

Er ikke så veldig lenge siden jeg fant noe ligende her på KG.

Skrevet

Har funnet:

Feil tyggis i feil pakke - lakristyggis i eucalyptuspakke.

Trebiter i røyken, lange fliser gjemt inni tobakken inni ferdigrøyken altså.

Og finalen:

Larver i Safarikjeksen. Massevis av små, hvite larver på en kjeks jeg skulle til å putte i munnen.

Sendte inn alle tre, og fikk mer enn dobbelt produkt tilbake. Safarikjeksen ble hivd, orker fortsatt ikke tanken på dem.

Skrevet

Det er det jeg mener, hva skjer med kvalitetskontroller? :overrasket:

Skrevet (endret)

Jeg fant en negl med hudbit på inni en bolle jeg spiste en gang. Bollen var fra en sånn tipakning med rosinboller som man kjøper på Rema osv. Æsj... Etter det har jeg ikke kjøpt rosinboller derfra mer, og bare spist boller jeg har bakt selv...

Endret av Tanita
Gjest Rilokiley
Skrevet
Tanita Innlegget er lagt til I dag, 00:29 

Jeg fant en negl med hudbit på inni en bolle jeg spiste en gang. Bollen var fra en sånn tipakning med rosinboller som man kjøper på Rema osv. Æsj... Etter det har jeg ikke kjøpt rosinboller derfra mer, og bare spist boller jeg har bakt selv...

Huff, dette er det kanksje det verste man kan finne.. Men nå vet du ihvertfall

hvem som eier neglen, hvis det dukker opp flere :ler:

Jeg har funnet et insekt en gang i potetlompe, og en stor metalldings i medisterkakedeigen jeg kjøpte på obs!

Gjest Rilokiley
Skrevet (endret)

Sånn, nå fikk jeg til siteringen riktig tror jeg... Hm.. er ganske ny her, selv om jeg registrerte meg for lenge siden:)

Ja, heija: nÅ så jeg at man kan endre innlegg, og at det var et øvelsesforum.

Beklager at jeg rota det til her nå :sjenert:

Endret av Rilokiley
Skrevet
Sånn, nå fikk jeg til siteringen riktig tror jeg... Hm.. er ganske ny her, selv om jeg registrerte meg for lenge siden:)

Ja, heija: nÅ så jeg at man kan endre innlegg, og at det var et øvelsesforum.

Beklager at jeg rota det til her nå :sjenert:

Går så bra så, deilig med en liten avsporing i detta temaet og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...