Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Sitter her og føler meg som en dritt, lurer på hva som er galt med meg og om jeg ikke har "normale" sperrer??? Ble slutt med samboeren min for noen uker siden, hadde gått dårlig lenge og vi var vel litt "enige" om det. Tok opp kontakten med en gammel KK som jeg har hatt, bare for litt trøst og kos. Sov hos han forrige lørdag, og hadde sex med han. Søndagen kom exen innom for å hente litt små ting, og vi endte selvfølgelig opp i sengen... Tenkte ikke tanken på at jeg hadde hatt sex med en annen bare ett døgn før. I helgen var jeg på byen og møtte en gammel ex, han var også nylig blitt singel og det var full tenning for begge, og jeg ble med han hjem... Men nå begynner jeg å lure på hva som feilier meg. Hva tenker dere når dere hører slikt?? Den eneste "trøsten" jeg har er at det ikke er noen "nye" på lista i allefall... Har bare ligget med 6 stykker her i livet, og kunne aldri hatt en ONS eller noe sånt. Alikevel aner jeg ikke hva som skjedde denne uken. (og ja, brukte kondom med 2 av de... ikke med han nyeste exen, han har ikke hatt seg med noen siden det ble slutt, dette vet jeg med 99% sikkerhet)
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Det jeg tenker er at jeg syns det er rart at du ligger med gamle ex'er, virker jo som om du ikke er kommet over dem i det hele tatt. Hos meg er jeg ferdig med en person når det er slutt mellom oss, da er han ikke lenger aktuel som hverken kjæreste eller sex partner for meg. Hos deg derimot virker det jo motsatt, at alle du en gang har hatt sex med, er det greit å fortsette å knulle når du ser dem.
Ann Mari Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Tror ikke det feiler deg noen ting jeg, litt ensom og trist kanskje og leter etter litt bekreftelse er vel det som slår meg
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Nå er det ikke uvanlig å ha sex med en eks da. Man kjenner hverandre og vet hva man får. Man har en historie sammen og en trygghet sånn seksuelt. Tror det bare er en reaksjon på at samboerforholdet ditt tok slutt. Man kjenner seg litt trist, ensom og trenger litt nærhet. At det ble tre stykker i løpet av ei uke var vel fordi du traff tre ekser som du tydligvis ikke avskyr.
Gjest Gjest_Per_* Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Fint at du tenker igjennom hva du gjør. Syns ikke dette var så ille. Behov for trøst og noen sammentreff. Og grenser har du jo så absolutt. Tre ONS med helt fremmede på en uke ville derimot vært anderledes. Da kan man ikke ha noen grenser, men sånn er jo ikke du. Generelt tror jeg det er sunnere å gå en stund i tenkeboksen etter et brudd.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Tror det er ganske vanlig å være litt "sånn" etter brudd. Jeg lå også med eksen når han kom innom på besøk noen uker etter han hadde slått opp. At en annen eks skulle dukke opp omtrent samtidig er jo bare en tilfeldighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå