BIRE Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg har fått varene mine fra Bryllups butikken. Har bestilt små esker med navnene våres på -gjeste bok og penn-og serveringsett med gravering. ÅÅÅåå-det var så kjempe fint.. Gleder meg så til å få brukt alt dette til neste år. Eskene var kjempe søte-valgte de eskene med rosett på. Så nå har jeg alt til bordet.he he bortsett fra blomstene. Bryllups butikken er å anbefalle kjempe bra varer. Bire
MAcy Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 var inne på siden å så. Mye flott. Hva var det du valgte av gjestebok, gave eskene osv. Kjøpte du inbydelsen der også?? Eller har du tenkt å lage de selv??
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg valgte gjesteboken nr.m det med blomster rundt hjerte, skulle ha gåse pennen men den var utsolgt og fikk ikke den inn igjen.Tok da en annen penn med en sølv fot(passer ikke helt,men det kan fikses på) Tok gave eskene med rosetter på-med trykkt navnene våres på i gull skrift. Serveringsettet med hjerter på i enden tok jeg. Kjempe fine var de. innbydelser-bordkort-menyer-takkekort har jeg laget selv-de går i rosa og gull-men skulle jeg laget de i dag hadde jeg valgt ivory og gull. Men det er like dyrt å lage de som å kjøpe dem. skulle jeg kjøpt noen av kortene på bryllupsbutikken hadde jeg valgt-hjerter og roser.De er kjempe fine men også :de forelskede er kjempe søte. Bire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå