Gjest R3xar Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 hehe:D æ vet om en bra sjekketrix:D Æ KAN KRYPE GJENNOM 3 MIL ME KNUST GLASS I BITANES STORM, BARE FOR Å KJENNE LOKTA FRA HJULSPORAN T DEN TEXIEN SOM KJØRTE DÆ HJEM:D HEHA HEHA
Sukkersøta Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 hehe:D æ vet om en bra sjekketrix:D Æ KAN KRYPE GJENNOM 3 MIL ME KNUST GLASS I BITANES STORM, BARE FOR Å KJENNE LOKTA FRA HJULSPORAN T DEN TEXIEN SOM KJØRTE DÆ HJEM:D HEHA HEHA ← Jippi du har oppskriften jo!! Denne må jeg bruke... Nå slipper jeg å være singel forevig.....!!!!!!!!! =)
Gjest Purple Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Oh my God! Jeg hadde løpt som en gærn motsatt vei.
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Er det bare nordlendinger som kan bruke denne?
Sukkersøta Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Er det bare nordlendinger som kan bruke denne? ← Det vet jeg ikke...håper da ikke det..
Gjest nordnorsk kvinne Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Er det bare nordlendinger som kan bruke denne? ← Æ håpe førr guds skyld ikke at han der e nordlending. Da skjemmes æ. Den der va så dårlig at det lyse lang vei. Hadde nok tatt beinan på nakken da.
Gjest nordnorsk kvinne Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Æ håpe førr guds skyld ikke at han der e nordlending. Da skjemmes æ. Den der va så dårlig at det lyse lang vei. Hadde nok tatt beinan på nakken da. ← Oj.. den blei litt fei.. Va sitate til sjekketrikse æ skulle kommentere. Sorry, Pet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå