Gjest Gjest_Per_* Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Jeg har tidligere lest noen tråder om at damer synes det er slitsomt å måtte snakke om hvor stor en partner er i forhold til tidligere partnere. Det blir ubehagelig å få sånne sammenlignende spørsmål, spesielt når de som spør ikke er noe spesielle i så henseende. Jeg er nok i øvre ende av skalaen, liksom ikke tenkt så mye over det, for jeg har i tidligere forhold fått mer eller mindre tydelige uttalelser på dette. Og at de har satt pris på det. I mitt siste forhold satt kjæresten stor pris på at jeg var så fornøyd med henne rent fysisk. Og jeg spurte: "er du fornøyd med størrelsen min" Hun vrei seg unna, og jeg fikk ikke noe tydelig svar. Jeg spurte om hun var fornøyd - ikke om min var den største - noe jeg forresten aldri har gjort noengang. Var dette en tabbe?....eller er dette et fullstendig tabuemne for damer uansett formulering?
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Snakk om størrelse blir ofte vanskelig, synes jeg. Det er lett å føle at det blir feil samme hva man sier. Så for min del er det egentlig best om det forblir et ikke-tema, dersom jeg ikke uoppfordret føler for å gi et konkret kompliment i så henseende...
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg snakker aldri om størrelsen til ekser. Hva er vitsen? Påføre en mann dårlig selvfølelse? Akkurat som jeg aldri snakker om hvordan ekser var i senga. Vil da ikke gi noen prestasjonsangst. Og uansett så oppleves hver mann forskjellig. Jeg sier ikke at den ene er dårligere enn den andre. Bare forskjellig. Eksen fortalte meg en gang under sexen at en tidligere partner fikk flere orgasmer under samleie. Jeg fikk null med ham uten å hjelpe til. Takk kjære eks for den opplysningen
Mrs. K Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 (endret) Hvorfor ville du vite om hun var fornøyd med størrelsen og ikke om hun var fornøyd med sexen? For mange kvinner betyr ikke automatisk en stor pikk god sex, så ja, det var nok en tabbe hvis du føler at det var spørsmålet som gjorde en ende på forholdet. Om spørsmål om størrelsen er tabu for kvinner? Det tror jeg ikke, men jeg kan jo bare svare for meg selv: Det er ikke noe tabu for meg, men det gir meg en pekepinn om hva slags sex jeg vil komme til å slite med fremover. Endret 25. september 2006 av Trille
Gjest Gjest_Per_* Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Hvorfor ville du vite om hun var fornøyd med størrelsen og ikke om hun var fornøyd med sexen? For mange kvinner betyr ikke automatisk en stor pikk god sex, så ja, det var nok en tabbe hvis du føler at det var spørsmålet som gjorde en ende på forholdet. Om spørsmål om størrelsen er tabu for kvinner? Det tror jeg ikke, men jeg kan jo bare svare for meg selv: Det er ikke noe tabu for meg, men det gir meg en pekepinn om hva slags sex jeg vil komme til å slite med fremover. ← Er det da slik at en mann må slite med en kvinne hvis hun spør om han er fornøyd med skjeden hennes? Det er ikke mine erfaringer. Et sånt snev av usikkerhet synes jeg bare er et tegn på at hun virkelig bryr seg! Please, ikke kom med sånne spekulasjoner om hva som gjorde slutt på forholdet. Det er en stygg tendens her at andre svarer like mye på bakgrunn av opplysninger i innlegg som hva trådstarter skriver. Hun visste at jeg var meget godt fornøyd med sexen og omvendt. Hun ble meget glad over mine tilbakemeldinger om hvor god hun var der nede...hadde lurt litt etter å ha fått et barn. I denne forbindelse trodde jeg det var like naturlig å spørre om hun var fornøyd med størrelsen!!
Gjest Gjest_Per_* Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg snakker aldri om størrelsen til ekser. Hva er vitsen? Påføre en mann dårlig selvfølelse? Akkurat som jeg aldri snakker om hvordan ekser var i senga. Vil da ikke gi noen prestasjonsangst. Og uansett så oppleves hver mann forskjellig. Jeg sier ikke at den ene er dårligere enn den andre. Bare forskjellig. Eksen fortalte meg en gang under sexen at en tidligere partner fikk flere orgasmer under samleie. Jeg fikk null med ham uten å hjelpe til. Takk kjære eks for den opplysningen ← Unnskyld hvis jeg er treig, men dette høres ut som et svar i en helt annen tråd. Det har vært flere tråder her om sammenligning med tidligere partnere. Min tråd gjelder "fornøyd" og mer spesifikt størrelsen. Jeg prøvde å presisere dette!!
Mrs. K Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Jeg tror at forskjellen for meg ligger i at jeg som kvinne kan gjøre noe med størrelsen min. Du som mann kan ikke endre noe på størrelsen din. Hvorfor så i det hele tatt oppfordre andre til å uttale seg om størrelsen den? Siden hun ikke ville svare var det vel en tabbe å spørre om det.
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Unnskyld hvis jeg er treig, men dette høres ut som et svar i en helt annen tråd. Det har vært flere tråder her om sammenligning med tidligere partnere. Min tråd gjelder "fornøyd" og mer spesifikt størrelsen. Jeg prøvde å presisere dette!! ← Oppfattet ikke det du prøvde å presisere. Litt trøtt i dag. Mandag vet du
Gjest Rilokiley Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Menn og tissen sin altså Jeg vil tro at i menn i de fleste sammenhenger håper på et ja-svar, når de spør om pikken er stor nok/fin nok/ om man er fornøyd osv. Så hvis jenta bare har fine ting å si om guttedingsen så er det greit. Hvis gutten ikke takler svaret, eller hvis jenta ikke kan juge, så er vel det beste å tenke at hvis det ikke er noen klager, så er hun nok fornøyd. Ellers kan du komplementere hennes, og håpe på noe tilbake. (du sier at hun vet at du er fornøyd med henne, hvordan fikk hun vite dette? Spurte hun, eller sa du det? og hvis du sa det, hva var responsen?)
Gjest Gjest_Per_* Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Menn og tissen sin altså Jeg vil tro at i menn i de fleste sammenhenger håper på et ja-svar, når de spør om pikken er stor nok/fin nok/ om man er fornøyd osv. Så hvis jenta bare har fine ting å si om guttedingsen så er det greit. Hvis gutten ikke takler svaret, eller hvis jenta ikke kan juge, så er vel det beste å tenke at hvis det ikke er noen klager, så er hun nok fornøyd. Ellers kan du komplementere hennes, og håpe på noe tilbake. (du sier at hun vet at du er fornøyd med henne, hvordan fikk hun vite dette? Spurte hun, eller sa du det? og hvis du sa det, hva var responsen?) ← Hun hintet litt, og jeg fortalte hvor bra hun var og hvor heldig jeg følte meg. Hun ble glad. Hadde lurt litt siden hun hadde født barn. Det var i denne forbindelse jeg spurte om hun var fornøyd. Vi hadde på dette tidspunkt vært sammen nesten daglig i en måned. Jeg hadde da et vagt minne om at hun første natten kommenterte størrelsen...det var noe med å treffe en mann med DEN pikken...Forøvrig manglet nesten alt av tilbakemeldinger i forhold til hva jeg hadde opplevd tidligere, og de som kom var oftest besynderlige og rare. Så temaet mitt er kanskje mer av generell karakter. Er det slik at en kvinne kan spørre en mann om han er fornøyd med skjeden, men mannen kan ikke bringe pikken på bane. Regner med at man kan spørre en dame om de er fornøyd med alt mulig, bare ikke pikken!!! Selv når man ligger vesentlig over snittet.
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Jeg skjønner ikke helt hva problemet/poenget ditt er. Er du snurt fordi hun ikke lovpriste penisen din...? Eller?
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Forresten ser jeg ikke noe galt med å spørre om dama er fornøyd, men spørsmål som går konkret på størrelse er det litt verre med, særlig dersom man blir bedt om å sammenligne. Menn flest er jo sensitive på dette området, og vil helst ikke ha et negativt eller tvetydig svar, samtidig som det heller ikke er ideelt å skryte av størrelsen i seg selv dersom han er gjennomsnittlig utstyrt.
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 Jeg syntes uansett at det var rart at hun ikke svarte da. Hvis jeg hadde fått et slikt spørsmål tror jeg at jeg hadde sagt ja uansett, for å ikke ødelegge selvtilliten til gutten, han kan jo ikke akkurat gjøre noe med det. Og ihvertfall så lenge penisen ikke er veldig liten, skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke bare kunne presset fram et ja.
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Jeg syntes uansett at det var rart at hun ikke svarte da. Hvis jeg hadde fått et slikt spørsmål tror jeg at jeg hadde sagt ja uansett, for å ikke ødelegge selvtilliten til gutten, han kan jo ikke akkurat gjøre noe med det. Og ihvertfall så lenge penisen ikke er veldig liten, skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke bare kunne presset fram et ja. ← Det er jeg for så vidt helt enig i!
Gjest Rilokiley Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 Hun hintet litt, og jeg fortalte hvor bra hun var og hvor heldig jeg følte meg. Hun ble glad. Hadde lurt litt siden hun hadde født barn. Det var i denne forbindelse jeg spurte om hun var fornøyd. Vi hadde på dette tidspunkt vært sammen nesten daglig i en måned. Jeg hadde da et vagt minne om at hun første natten kommenterte størrelsen...det var noe med å treffe en mann med DEN pikken...Forøvrig manglet nesten alt av tilbakemeldinger i forhold til hva jeg hadde opplevd tidligere, og de som kom var oftest besynderlige og rare. Så temaet mitt er kanskje mer av generell karakter. Er det slik at en kvinne kan spørre en mann om han er fornøyd med skjeden, men mannen kan ikke bringe pikken på bane. Regner med at man kan spørre en dame om de er fornøyd med alt mulig, bare ikke pikken!!! Selv når man ligger vesentlig over snittet. Vel.. det er kanksje litt andeledes å spørre om du har noe problem med henne nedetil da hun har født et barn. Jeg vet ikke hvor lenge det er siden hun fødte, men kanksje hun ikke har vent seg til det litt forandrede underlivet sitt enda, og trenger litt bekreftelse? Det virker som du, som noen andre nevnte her, bare vil ha litt lovprisning av pikken din. Så lenge du er fornøyd, så er det vel greit? Dessuten så skjønner jeg godt at hun ikke presset ut et ja. Hvis de har snakket om liknende ting tidligere, og hun da har ungått å si noe om den fantastiske pikken til trådstarter, så burde han skjønt at hun ikke er komfortabel med emne. Hvis jeg hadde fått et spm selv, så hadde jeg sagt at jeg var fornøyd (og det hadde jeg nok vært siden jeg var i et forhold). Var det en ons så hadde jeg vært ærlig. Kanksje tom sagt nei hvis det var en fyr som bare ville ha lovprisning av kjeppen sin:) igjen: menn og tissen sin
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #16 Skrevet 26. september 2006 Vel.. det er kanksje litt andeledes å spørre om du har noe problem med henne nedetil da hun har født et barn. Jeg vet ikke hvor lenge det er siden hun fødte, men kanksje hun ikke har vent seg til det litt forandrede underlivet sitt enda, og trenger litt bekreftelse? Det virker som du, som noen andre nevnte her, bare vil ha litt lovprisning av pikken din. Så lenge du er fornøyd, så er det vel greit? ← Nå er det forskjell på folk og kanskje ikke alle er like sikre på seg selv. Synes det virker som litt dobbeltmoral når det liksom er helt "greit" for henne å spørre om bekreftelse, mens det for han er å spørre etter "lovprisning".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå