Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #21 Skrevet 15. oktober 2006 jeg gav beskjed om dette fordi jeg av erfaring vet at dette frigjør kvinnen fra det dekadente patriarkatet,pedofile kvinnebildet som har undertrykket kvinnen siden tidenes morgen. Dessuten er det media som gir beskjed.jeg bare frigjør! med hilsen fra Jon Are ← hehe så heldig hun var som ble frigjort av deg da! Hun må være deg evig takknemlig
Gjest Alf Kaida Skrevet 15. oktober 2006 #22 Skrevet 15. oktober 2006 Frigjort av eller frigjort fra?
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #23 Skrevet 15. oktober 2006 Frigjort av eller frigjort fra? ← han mener vel hun ble frigjort av han, siden han ga beskjed. Men priser seg nok lykkelig nå for at hun er frigjort fra han
Gjest Jon Are Skrevet 15. oktober 2006 #24 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ser dere bruker ironi, som i og for seg er en primitiv forsvarsmekanisme når man ikke har innsett realitetene, og at du som kvinne blir lurt til å framstå som en 5 år gammel skolejente fordi media har sagt at en voksen kvinnes kjønn er stygt. Et glattbarbert kjønn på en voksen kvinne er som en gullring i et grisetryne! Med hilsen fra Jon Are
Gjest Alf Kaida Skrevet 15. oktober 2006 #25 Skrevet 15. oktober 2006 Et glattbarbert kjønn på en voksen kvinne er som en gullring i et grisetryne! Med hilsen fra Jon Are ← Med så flotte analogier er det ikke rart du stadig sitter med skjegget fullt av postkasser. Med hilsen fra Alf Kaida
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #26 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ser dere bruker ironi, som i og for seg er en primitiv forsvarsmekanisme når man ikke har innsett realitetene, og at du som kvinne blir lurt til å framstå som en 5 år gammel skolejente fordi media har sagt at en voksen kvinnes kjønn er stygt. Et glattbarbert kjønn på en voksen kvinne er som en gullring i et grisetryne! Med hilsen fra Jon Are ← Hvorfor barberer jeg meg? Håret mitt der nede er veldig lyst, jeg syns ikke det ser pent ut med mye hår. Jeg liker ikke følelsen av mye hår, jeg føler meg renere uten. Jeg føler ikke for å skjule kjønnet mitt under et buskas av hår heller. Den ene jeg viser det frem til har enda ikke klaget. Jeg liker det sånn.. Jeg liker gullringen min.
Gjest Jon Are Skrevet 15. oktober 2006 #27 Skrevet 15. oktober 2006 Hvorfor barberer jeg meg? Håret mitt der nede er veldig lyst, jeg syns ikke det ser pent ut med mye hår. Jeg liker ikke følelsen av mye hår, jeg føler meg renere uten. Jeg føler ikke for å skjule kjønnet mitt under et buskas av hår heller. Den ene jeg viser det frem til har enda ikke klaget. Jeg liker det sånn.. Jeg liker gullringen min. ← Dette synes jeg med all respekt å melde,er et hån mot oppegående voksne kvinner som gjør en protest mot det pedofile forherligelsen vi til stadighet leser om i media. Jeg savner litt oppegående kvinner på dette forumet som kan være en pioner å brøyte vei for medsøstrene sine. Det eneste som er litt trist er at jeg som mann blir stående i samme bås som Gregers Werle i Ibsens "Vildanden",som jo forfektet sannheten. Med hilsen fra Jon Are
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #28 Skrevet 15. oktober 2006 haha så min personlige smak, om hvordan jeg vil at kjønnet mitt skal se ut, er et hån mot oppegående kvinner?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 15. oktober 2006 #29 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jon Are: Gud da, mann, kan ikke de som liker å barbere seg få lov gjøre det uten å blir beskyldt for å få deg til å føle deg som en Ibsen-karakter? Personlig hverken gidder jeg, har lyst eller syntes det er fint med barbert underliv, men går ikke rundt å føler meg som en tragisk litterær person fordi andre mener noe annet. Endret 15. oktober 2006 av Norwegian Blue
Gjest Alf Kaida Skrevet 15. oktober 2006 #30 Skrevet 15. oktober 2006 Dette synes jeg med all respekt å melde,er et hån mot oppegående voksne kvinner som gjør en protest mot det pedofile forherligelsen vi til stadighet leser om i media. Jeg savner litt oppegående kvinner på dette forumet som kan være en pioner å brøyte vei for medsøstrene sine. Det eneste som er litt trist er at jeg som mann blir stående i samme bås som Gregers Werle i Ibsens "Vildanden",som jo forfektet sannheten. Med hilsen fra Jon Are ← I anstendighetens navn, siden du tydeligvis er opptatt av andres anstendighet: Bør ikke menn som ikke har eller ikke får sex holde seg unna altfor bastante meninger om utseendet på seksuelt aktive kvinners underliv? Jeg har mange meninger om hva du absolutt bør endre for å få deg ubetalt sex, men jeg er ikke sikker på om du er veldig interessert i disse synspunktene.
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #31 Skrevet 15. oktober 2006 Jon Are: Gud da, mann, kan ikke de som liker å barbere seg få lov gjøre det uten å blir beskyldt for å få deg til å føle deg som en Ibsen-karakter? ←
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #32 Skrevet 15. oktober 2006 I anstendighetens navn, siden du tydeligvis er opptatt av andres anstendighet: Bør ikke menn som ikke har eller ikke får sex holde seg unna altfor bastante meninger om utseendet på seksuelt aktive kvinners underliv? Jeg har mange meninger om hva du absolutt bør endre for å få deg ubetalt sex, men jeg er ikke sikker på om du er veldig interessert i disse synspunktene. ← Ja jeg vet jeg kunne brukt siter+, og at innlegg med bare smilys er hatet.
Gjest Jon Are Skrevet 15. oktober 2006 #33 Skrevet 15. oktober 2006 I anstendighetens navn, siden du tydeligvis er opptatt av andres anstendighet: Bør ikke menn som ikke har eller ikke får sex holde seg unna altfor bastante meninger om utseendet på seksuelt aktive kvinners underliv? Jeg har mange meninger om hva du absolutt bør endre for å få deg ubetalt sex, men jeg er ikke sikker på om du er veldig interessert i disse synspunktene. ← siden jeg ikke er i forhold så sier det seg selv at jeg ikke praktiserer elskov.jeg holder meg for god til å ta imot"velmenende" råd fra menn som tydeligvis foretrekker den pre-pubertale kropp framfor det sunne og naturlige. Jeg vil ha et forhold som har en kjerne,og som ikke er som en løk jamfør Ibsens Peer Gynt. Med hilsen fra Jon Are
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #34 Skrevet 15. oktober 2006 jeg gav beskjed om dette fordi jeg av erfaring vet at dette frigjør kvinnen fra det dekadente patriarkatet,pedofile kvinnebildet som har undertrykket kvinnen siden tidenes morgen. Dessuten er det media som gir beskjed.jeg bare frigjør! med hilsen fra Jon Are ← Så når du som mann gir beskjed om hvordan du vil ha kvinnekjønnet frigjør du kvinnen? Sorry, lille venn, men jeg skjønner godt at du bare har vært i ett forhold.
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #35 Skrevet 15. oktober 2006 Men hvorfor bryr du deg om hvordan våre kjønn er frisert? Du vil jo heller utføre fellatio på din partners sjel...
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #36 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) siden jeg ikke er i forhold så sier det seg selv at jeg ikke praktiserer elskov.jeg holder meg for god til å ta imot"velmenende" råd fra menn som tydeligvis foretrekker den pre-pubertale kropp framfor det sunne og naturlige. Jeg vil ha et forhold som har en kjerne,og som ikke er som en løk jamfør Ibsens Peer Gynt. Med hilsen fra Jon Are ← Er det ikke sunnere å barbere seg, om det er det som gjør at man får en god følelse med seg selv? Eller for å tilfredsstille div. Ibsenløker? Og jeg må nok si du har helt rett, det forholdet jeg har vært i de siste tre årene eier ikke verdi eller kjerne, siden jeg barberer meg... Endret 15. oktober 2006 av Gitte
Gjest Jon Are Skrevet 15. oktober 2006 #37 Skrevet 15. oktober 2006 Er det ikke sunnere å barbere seg, om det er det som gjør at man får en god følelse med seg selv? Eller for å tilfredsstille div. Ibsenløker? Og jeg må nok si du har helt rett, det forholdet jeg har vært i de siste tre årene eier ikke verdi eller kjerne, siden jeg barberer meg... ← Jeg vet ikke om dere er klar over det,men barbering er et ledd i en formørkningspolitikk,bevisst utrettet av media som jo er kapitalismens høyre hånd. Kapitalismens forkastelige bruk og kast-mentalitet rammer især kvinner. barberingshysteriet bør kastes på sophaugen sammen med den forherligelsen av pedofili. Vi må aldri glemme dette: Det private er politisk! Med hilsen fra Jon Are
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #38 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg vet ikke om dere er klar over det,men barbering er et ledd i en formørkningspolitikk,bevisst utrettet av media som jo er kapitalismens høyre hånd. Kapitalismens forkastelige bruk og kast-mentalitet rammer især kvinner. barberingshysteriet bør kastes på sophaugen sammen med den forherligelsen av pedofili. Vi må aldri glemme dette: Det private er politisk! Med hilsen fra Jon Are ← Okey, nå er du full..
Gjest Jon Are Skrevet 15. oktober 2006 #39 Skrevet 15. oktober 2006 Okey, nå er du full.. ← Denne tråden er nå utdebatert! Til opplysning så nyter jeg ikke alkohol overhodet. Det legger et slør over sinnet som jeg bare ikke kan tillate meg,i hvertfall ikke i disse tider med så mange sovende mennesker.jeg vil avslutte denne tråden med noen linjer fra en tenkende mann(uvanlig i disse tider kanskje)... Du må ikke sove du må ikke sove du må ikke tro at du bare har drømt... Med hilsen fra Jon Are
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2006 #40 Skrevet 15. oktober 2006 Som voksenperson må jeg si jeg reagerer umiddelbart negativt på disse glattbarberingsfundamentalistene. Hva er det som gjør at ellers oppegående jenter og gutter har fått en fiksering på noe som er direkte unaturlig og helseskadelig? er det medias dekadente framstilling av babykroppen/tenåringens uutviklede legeme som noe sexy som gjør at voksne kvinner føler behov for å se ut som småjenter nedentil? som mann bli jeg frastøtt av slik dekadent selvskading.ja,jeg vil påstå at det er det det dreier seg om! Den gangen jeg var i forhold gav jeg med en gang beskjed om at kvinnekjønnet slik det framstår naturlig er det eneste rette. Med hilsen fra Jon Are ← Kjempebra, var på tide hun fikk passet sitt påskrevet. (artig ordvalg, "på skrevet"....) Glattbarberingsfundamentalister, det ordet må de få med seg i Nytt på Nytt! Hva gjør de for noe? Løper med AK og RPG og sprenger seg selv når de finner ubehårete lem? Da skal jeg passe meg. For, for å komme tilbake til trådens kjerne, joda, jeg er hårfri.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå